کد خبر : 2052529 | 13 تیر 1403 ساعت 16:01 | 71.7K بازدید | 73 دیدگاه

باورم نمی‌شود

چطور 36 سال است اسپانیا را نبرده‌ایم!

لوتار ماتئوس از رکورد بی‌شکستی 36 ساله اسپانیا برابر آلمان حیرت زده است.

چطور 36 سال است اسپانیا را نبرده‌ایم!

به گزارش "ورزش سه"، ماتئوس که اسطوره فوتبال آلمان است، در آستانه بازی آلمان و اسپانیا در یک چهارم نهایی یورو. 2024 در ستون خود برای نشریه بیلد نوشت: «در آخرین پیروزی ما برابر اسپانیا در یک مسابقه رسمی، من به عنوان بازیکن در زمین بودم.»

ماتئوس ادامه داد: «تقریباً باورنکردنی است، اما در آخرین پیروزی ما مقابل اسپانیا در یک مسابقه رسمی، من به عنوان بازیکن در زمین بودم. ما در مرحله گروهی یورو 1988، 2-0 پیروز شدیم و رودی فولر هر دو گل را به ثمر رساند. پس از 36 سال، زمان آن فرا رسیده است که دوباره اسپانیا را در یک تورنمنت شکست دهیم.»

2049081

ماتئوس از اینکه دو تیم در مرحله یک چهارم نهایی مقابل هم قرار گرفته‌اند، متاسف است و می گوید ترجیح می‌داد در 14 جولای در فینال برلین به مصاف هم می‌رفتند. 

بازیکن سابق بایرن و اینترمیلان خاطرنشان کرد که برای اولین بار در یک تورنمنت است که آلمان به عنوان شانس اصلی قهرمانی محسوب نمی شود، اما معتقد است آلمان می‌تواند برای اسپانیا مشکل ایجاد کند: «جزئیات تعیین‌کننده‌اند. مهم این است که بازیکنان ما خونسردی خود را از دست ندهند. هر دو تیم هجومی هستند و این می‌تواند یک مسابقه تماشایی باشد.»

دیدگاه‌ها