کد خبر : 2052512 | 13 تیر 1403 ساعت 14:49 | 73.7K بازدید | 133 دیدگاه

فرگوسن خبر داد: این آخرین جام رونالدو است

سر الکس فرگوسن، سرمربی سابق منچستریونایتد، معتقد است که یورو ۲۰۲4 آخرین تورنمنت مهم کریستیانو رونالدو با پرتغال خواهد بود.

فرگوسن خبر داد: این آخرین جام رونالدو است

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی پرتغال با پیروزی برابر تیم ملی اسلوونی در ضربات پنالتی در مرحله یک هشتم رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ به جمع هشت تیم برتر مسابقات راه پیدا کرد و روز جمعه باید مقابل تیم ملی فرانسه به میدان برود.
رونالدو در هر چهار دیداری که تیم ملی کشورش در مسابقات انجام داده در زمین حاضر بوده اما هنوز موفق نشده است که گلی را برای این تیم به ثمر برساند و فرصت باز کردن دروازه اسلوونی از روی نقطه پنالتی در دیدار مرحله یک هشتم را هم از دست داد، هرچند در ضربات پنالتی پس از پایان ۱۲۰ دقیقه موفق شد اولین گل این تیم را به ثمر برساند.

2049839

بسیاری از رسانه‌های ورزشی در سراسر اروپا مدعی شده بودند که این احتمال وجود دارد که او بخواهد تا جام جهانی ۲۰۲۶ در ترکیب تیم ملی پرتغال حضور داشته باشد اما فرگوسن نظر دیگری در این باره دارد.
سرمربی سابق منچستریونایتد در این باره به اسپورت بیلد گفت: ئ"فکر نمی‌کنم که رونالدو در جام جهانی ۲۰۲۶ به میدان برود. فوتبال در سال‌های پیش رو مطمئناً سریع‌تر و فیزیکی‌تر خواهد شد. علاوه بر این فضا برای مهاجمان نوک کوچک و کوچک‌تر می‌شود. همین باعث می‌شود که بازی برای مهاجمانی که سن بالاتری دارند سخت شود.
به همین دلیل فکر می‌کنم که این آخرین تورنمنت مهم او با پرتغال خواهد بود. او یکی از بزرگترین بازیکنان تاریخ فوتبال است و فکر نمی‌کنم که به دست آوردن یک یا دو جام دیگر اهمیت خاصی برایش داشته باشد چون دوران حرفه‌ای بسیار درخشانی را پشت سر گذاشته است."

دیدگاه‌ها