کد خبر : 2052501 | 13 تیر 1403 ساعت 13:47 | 18.5K بازدید | 36 دیدگاه

رکورد درخشان: گولر در کنار رونالدو و رونی!

آردا گولر، ستاره تیم ملی ترکیه، رکوردی جذاب را به ثبت رساند تا در کنار بازیکنان بزرگی مانند کریستیانو رونالدو و وین رونی قرار بگیرد.

رکورد درخشان: گولر در کنار رونالدو و رونی!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ترکیه شب گذشته در چارچوب مسابقات مرحله یک هشتم رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ روبروی تیم ملی اتریش قرار گرفت و توانست برخلاف پیش‌بینی‌ها و با یک نمایش عالی با نتیجه ۱-۲ این تیم را از سر راه بردارد و به  مرحله یک چهارم نهایی این مسابقات راه پیدا کند.

گولر یکی از بهترین بازیکنان تیم ملی ترکیه در این مسابقات بوده است و پیش از این در جریان دیدار برابر تیم ملی گرجستان در مرحله گروهی یورو ۲۰۲۴ هم موفق به گلزنی با پیراهن تیم ملی کشور شده بود. او در بازی شب گذشته نتوانست برای ترکیه گلزنی کند اما پاس گل مریح دمیرال را برای این بازیکن ارسال کرد. 

2050070

همین پاس گل کافی بود تا این ستاره ۱۹ ساله بتواند نامش را در کنار بازیکنان بزرگی مانند کریستیانو رونالدو و رونی قرار دهد و به بازیکنی تبدیل شود که موفق شده است در طول رقابت‌های یک یورو هم پاس گل ارسال کند و هم گلزنی کند که افتخار بزرگی برای او که اولین حضورش در این مسابقات را تجربه می‌کند به حساب می‌آید. 

این ستاره جوان در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته و پس از این که باشگاه بزرگ بسیاری مانند بارسلونا و منچسترسیتی هم خواهان به خدمت گرفتن او بودند تصمیم گرفت که راهی رئال مادرید شود و با وجود تمام مشکلاتی که در فصل گذشته داشت در مقطع پایانی این فصل عملکرد بسیار درخشانی را برای این تیم به نمایش گذاشت. 

تیم ملی ترکیه حالا باید در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام ملت‌های اروپا روبروی تیم ملی هلند به میدان برود و امیدوار است که با درخشش بازیکنانی مانند گولر بتواند راهی مرحله نیمه نهایی شود.

دیدگاه‌ها