کد خبر : 2052496 | 13 تیر 1403 ساعت 13:36 | 35.1K بازدید | 17 دیدگاه

او قبلا تست‌های پزشکی را سپری کرده

پاسخ خبرنگار ایتالیایی به ابهام درخصوص طارمی

دنیله ماری، خبرنگار مطرح اینتری، درخصوص مهدی طارمی شفاف‌سازی کرده است.

پاسخ خبرنگار ایتالیایی به ابهام درخصوص طارمی

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه اینتر چند روز پیش برای پست دروازه‌بانی، با یوزپ مارتینز به توافق رسیده و دی مارتزیو نیز امروز خبر داد که جنوا اجازه انجام تست‌های پزشکی این گلر را صادر کرده و بازیکن احتمالا طی روزهای پنجشنبه یا جمعه، تست‌های پزشکی‌اش را برای اینتر انجام خواهد داد.

اعلام رسمی زمان انجام تست‌های پزشکی مارتینز باعث ایجاد ابهاماتی درخصوص وضعیت مهدی طارمی و پیوتر زیلینسکی شد چرا که این دو بازیکن ماه‌هاست که با نزاتروی به توافق رسیده‌اند و عدم اعلام زمان انجام تست‌های پزشکی توسط این دو بازیکن، ابهاماتی را به وجود آورد.

2030992

توافق با مارتینز و حضور فوری او در تست‌های پزشکی و عدم اطلاع رسانی درباره طارمی و زیلینسکی، سوالاتی را به وجود آورد. دنیله ماری سردبیر Fcinter1908 دقایقی پیش و در صفحه شخصی خود، به نگرانی‌های هواداران اینتر پایان داد. او روی توییتی از پاسکواله گوارو، خبرنگار کالچو مرکاتو که به خبر انجام تست‌های پزشکی یوزپ مارتینز است، پاسخ جدیدی ارسال کرده است.

ماری نوشته است: طارمی و زیلینسکی ماه‌ها پیش تست‌های پزشکی را انجام داده‌اند و حضور آنها در اینتر قطعی شده است. به همین دلیل است که این دو بازیکن نیازی به تست‌های جدید ندارند و یوزپ مارتینز نیز قرار است پس از موفقیت در تست‌های پزشکی، قراردادش را با اینتر امضا کند.

دیدگاه‌ها