کد خبر : 2052495 | 13 تیر 1403 ساعت 13:25 | 43.4K بازدید | 16 دیدگاه

گزینه جذاب: مورینیو ستاره بارسا را می‌خواهد

ژوزه مورینیو علاقه زیادی به جذب آنسو فاتی و انتقال این بازیکن به فنرباغچه دارد.

گزینه جذاب: مورینیو ستاره بارسا را می‌خواهد

به گزارش "ورزش سه"، مدیران باشگاه بارسلونا پس از جدایی لیونل مسی امیدوار بودند که فاتی بتواند جانشین خوبی برای این بازیکن باشد و حتی شماره ۱۰ این باشگاه را هم به او اهدا کردند، اما شرایط مطابق انتظارشان پیش نرفت و این ستاره اسپانیایی نتوانست زیر بار این فشار عملکرد خوبی داشته باشد.

مصدومیت‌های متعدد و طولانی مدت باعث شد که او برای زمان زیادی از میادین دور باشد و در نهایت در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته به صورت قرضی راهی برایتون شد، اما نتوانست در لیگ برتر انگلیس هم استعداد و توانایی‌هایش را به نمایش بگذارد و در نهایت این باشگاه را هم ترک کرد و به بارسا برگشت. 

1964107

بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی پیش از این خبر داده بودند که مدیران بارسا به این بازیکن اعلام کرده‌اند که باید در این پنجره تابستانی از این باشگاه جدا شود و حالا روزنامه موندو دپورتیوو مدعی شده است که مورینیو علاقه زیادی به جذب او دارد و امیدوار است که بتواند فصل آینده در ترکیب فنرباغچه با این بازیکن همکاری کند. 

این در حالی است که این روزنامه تاکید دارد که تمام تمرکز فاتی روی باشگاه بارسلونا و موفقیت در این تیم در فصل آینده است و پدرش به ژرژ مندس، مدیر برنامه او، تاکید کرده است که به هیچ وجه به سایر پیشنهاداتی که در این مدت به دستش می‌رسد توجهی نکند و به همه آنها پاسخ منفی دهد.

از سوی دیگر باشگاه بارسلونا به دنبال جذب یک وینگر در پنجره تابستانی پیش‌رو است و انتقال قرضی این بازیکن به باشگاه دیگر را دیگر منطقی نمی‌داند و امیدوار است که بتواند او را هرچه زودتر به فروش برساند اما به این ترتیب با مشکلاتی مواجه خواهد شد.

دیدگاه‌ها