کد خبر : 2052487 | 13 تیر 1403 ساعت 12:58 | 40.1K بازدید | 21 دیدگاه

تصمیم عجیب سیتی: موافقت با جدایی ستاره برزیلی

مدیران منچسترسیتی مخالفتی با جدایی ادرسون از این باشگاه ندارند.

تصمیم عجیب سیتی: موافقت با جدایی ستاره برزیلی

به گزارش "ورزش سه"، منچستر سیتی یکی از موفق‌ترین تیم‌های فوتبال اروپا در چند سال اخیر بوده و در فصل گذشته هم موفق شد رکورد چهارمین قهرمانی متوالی در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس را به دست آورد و نامش را در تاریخ این مسابقات برای همیشه جاودانه کند. 

یکی از دلایل موفقیت‌های متعدد سیتی در چند فصل گذشته بدون شک درخشش ادرسون در دروازه این تیم بود که باعث شد خیال پپ گواردیولا و هواداران سیتیزن‌ها از دروازه راحت باشد و بارها و بارها موفق شد با نمایش‌های درخشانی که داشت آنها را از شکست دور کند و حتی عامل پیروزی تیمش شود.

2027450

اما حالا به نظر می‌رسد که کم‌کم زمان جدایی او از این باشگاه فرا می‌رسد. در چند ماه گذشته شایعات بسیار زیادی درباره احتمال جدایی این ستاره برزیلی از منچستر سیتی در صورت دریافت پیشنهادی هنگفت قابل توجه به گوش می‌رسید، اما مشخص نبود که تصمیم مدیران این باشگاه در این باره چه خواهد بود.

فابریتزیو رومانو، خبرنگار سرشناس ایتالیایی، حالا مدعی شده است که چند باشگاه بزرگ عربستانی نام ادرسون را در فهرست خریدشان برای پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیش رو قرار داده‌اند و در صورتی که این بازیکن شخصاً مایل به ترک سیتی باشد، مدیران این باشگاه هیچ مخالفتی با جدایی او نخواهند کرد. قرارداد استفان اورتگا به تازگی تمدید شده و این یکی از دلایل مدیران سیتی برای قبول جدایی ادرسون است.

دیدگاه‌ها