کد خبر : 2052484 | 13 تیر 1403 ساعت 12:51 | 14.6K بازدید | 27 دیدگاه

فلورنتینو پرز:

رئال ورای زبان و فرهنگ، در قلب هوادارانش است

فلورنتینو پرز، رییس رئال مادرید، صحبت‌های جالبی را در مراسم فارغ التحصیلی دانشجویان این دانشگاه مطرح کرد.

رئال ورای زبان و فرهنگ، در قلب هوادارانش است

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید یکی از موفق‌ترین باشگاه‌های فوتبال دنیا در چند سال اخیر بوده و قهرمانی‌های این تیم در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا باعث شده است که آنها به نوعی در فوتبال این قاره دست نیافتنی به نظر برسند و همین موفقیت هواداران بسیاری از سراسر دنیا به آنها علاقه‌مند کرده است.

این تیم در حال حاضر با کسب ۱۵ عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا اختلاف فاحشی با سایر تیم‌ها ایجاد کرده است. نزدیک‌ترین رقیب به آنها در رسیدن به تعداد قهرمانی‌ها در اروپا میلان است که تنها هفت عنوان قهرمانی در این مسابقات به دست آورده است.

2030257

مراسم جشن فارغ التحصیلی دانشجویان دانشگاه رئال مادرید شب گذشته در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار شد و پرز هم در این مراسم حضور داشت و صحبت‌های جالبی را درباره علاقه مردم و هواداران رئال به این باشگاه مطرح کرد.

رییس باشگاه رئال مادرید در این باره گفت: «من یاد گرفته‌ام که رئال مادرید یک احساس و روش در زندگی است که می‌توان از آن در مواجهه با سختی‌ها و مشکلات استفاده کرد. ما باشگاهی هستیم که ورای محل زندگی، فرهنگ، زبان، نژاد، دین و شرایط اجتماعی مردم به قلب آنها تعلق داریم و این موضوع بسیار مهمی برای ماست.»

دیدگاه‌ها