کد خبر : 2052478 | 13 تیر 1403 ساعت 12:37 | 32.5K بازدید | 15 دیدگاه

شرط مهم بارسلونا برای جدایی ستاره پرطرفدار

مدیران بارسلونا تنها در یک صورت حاضر به قبول جدایی رونالد آرائوخو و فروش او هستند.

شرط مهم بارسلونا برای جدایی ستاره پرطرفدار

به گزارش "ورزش سه"، آرائوخو یکی از بازیکنانی است که در چند فصل اخیر عملکرد بسیار درخشانی در ترکیب بارسلونا داشته و به یکی از مهره‌های کلیدی و ارزشمند این تیم در خط دفاعی تبدیل شده و همین موضوع توجه بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی را به این بازیکن جلب کرده است.

شایعات بسیاری در چند هفته اخیر درباره آینده این ستاره اهل اروگوئه که در حال حاضر در اردوی تیم ملی کشورش برای شرکت در رقابت‌های کوپا آمه‌ریکای ۲۰۲۴ حضور دارد منتشر شده است، اما هنوز مشخص نیست که تصمیم او برای ادامه حضور در بارسلونا چه خواهد بود. 

2029650

روزنامه موندو دپورتیوو خبر داده است که مدیران بارسلونا به صراحت به این بازیکن اعلام کردند که تصمیمی برای فروش او ندارند و پیشنهادهای جذاب و مختلفی هم که برای به خدمت گرفتن و به دست این باشگاه رسیده باعث نمی‌شود که آنها تمایلی به از دست دادنش داشته باشند.

مدیران باشگاه معتقد هستند که آرائوخو عضو مهمی از پروژه بلند مدت بارسلوناست و به هیچ وجه قابل فروش نیست، اما این اتفاق یک شرط مهم دارد. در صورتی که این بازیکن شخصا تمایل به ترک بارسا داشته باشد، آنها مخالفتی با او نخواهند کرد و با دریافت ۱۰۰ میلیون یورو آماده فروش او خواهند بود.

دیدگاه‌ها