کد خبر : 2052460 | 13 تیر 1403 ساعت 11:36 | 40.9K بازدید | 132 دیدگاه

رونالدو کوتاه نمی‌آید: درخشان تا جام جهانی ۲۰۲۶!

کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، به دنبال تاریخ‌سازی و حضور در جام جهانی ۲۰۲۶ است.

رونالدو کوتاه نمی‌آید: درخشان تا جام جهانی ۲۰۲۶!

به گزارش "ورزش سه"، رونالدو در رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ در ترکیب تیم ملی پرتغال حاضر است و توانسته عملکرد موثری را برای آنها به نمایش بگذارد، اما هنوز موفق به باز کردن دروازه حریفان در این مسابقات نشده و به دنبال ثبت این رکورد و تبدیل شدن به اولین بازیکنی است که موفق شده در شش یوروی مختلف گلزنی کند.

این ستاره پرتغالی در بازی مرحله یک هشتم یورو ۲۰۲۴ مقابل تیم ملی اسلوونی در آستانه ثبت این رکورد بود، اما یان اوبلاک این اجازه را به او نداد و پنالتی‌اش را مهار کرد، هرچند کریستیانو با به رخ کشیدن قدرت روحی و روانی‌اش توانست اولین پنالتی تیم ملی کشورش در ضربات پنالتی پس از پایان ۱۲۰ دقیقه را به گل تبدیل کند.

2049839

عملکرد او در این رقابت‌ها بیشتر از همیشه زیر ذره‌بین قرار دارد و بسیاری معتقد هستند که او قدرت گذشته را ندارد و فاصله قابل تاملی با دوران اوجش گرفته است، اما حالا سایت اسپانیایی رلوو مدعی شده است که یورو ۲۰۲۴ احتمالا آخرین حضور او در یک تورنمنت بزرگ در ترکیب تیم ملی پرتغال نیست. 

رونالدو مصمم است که در جام جهانی ۲۰۲۶ آمریکا، کانادا و مکزیک هم به میدان برود و با وجود اینکه در آن زمان از مرز ۴۰ سالگی هم عبور کرده، اما در تلاش است تا شرایط فیزیکی‌اش را در بهترین حالت ممکن حفظ کند و بتواند پرتغال را در این مسابقات هم همراهی کند تا این رکورد را به هم به نام خودش ثبت کند.

دیدگاه‌ها