کد خبر : 2052455 | 13 تیر 1403 ساعت 11:05 | 45.7K بازدید | 43 دیدگاه

تمدیدها آغاز شد، در انتظار اولین خرید

اخبار پشت پرده سپاهان: 1+2 بمب!

باشگاه سپاهان از روز گذشته تصاویر مربوط به دو فعالیت نقل و انتقالاتی خود را منتشر کرد.

اخبار پشت پرده سپاهان: 1+2 بمب!

به گزارش "ورزش سه"، سپاهانی‌ها که روز گذشته بابت از دست دادن میلاد زکی‌پور، دفاع چپ سرشناس‌شان، نگران بودند، با انتشار خبر تمدید قرارداد محمد کریمی و سپس نیما میرزازاد کمی آرام گرفتند، اگرچه تمدید قرارداد دو ساله بیشتر برای میرزازاد خبر جذابی محسوب می‌شود تا سپاهان که پیام نیازمند را نیز در اختیار دارد.

اما این مدعی همیشگی فوتبال ایران که در دو فصل گذشته سبد خرید خود را با حداکثر گشاده دستی پر از ستاره کرده است، هنوز گام بلندی برای جلب رضایت هواداران برنداشته و همه چیز در انتظار روزهای آتی است.

البته سپاهانی‌ها آنقدر هم نگران نیستند، چراکه در باشگاه‌های دیگر هم اوضاع بر همین منوال است. پرسپولیس هنوز هیچ خریدی را اعلام نکرده، تراکتور هنوز به صورت رسمی وارد بازار نقل و انتقالات نشده و تنها استقلال است که نام محمدحسین اسلامی را به عنوان اولین خرید اعلام کرده و آنها نیز بیشتر به دنبال تمدید قرارداد (با بازیکنانی مثل سهرابیان، جلالی و...) بوده‌اند.

این تقریبا همان مسیری است که سپاهان نیز انتخاب کرده و بعد از تمدید قرارداد با دو بازیکن در انتظار مهم‌ترین خبر (تمدید با ژوزه مورایس به عنوان سرمربی) است تا همه چیز زیر نظر نفر اول کادرفنی قرار بگیرد. در این زمینه رئیس هیئت مدیره سپاهان بیشترین سعی و تلاش را کرده و امیدوار است در نهایت مذاکرات و گفتگوهای بی‌پایانش با سرمربی پرتغالی به نتیجه دلخواه ختم بشود.

2049060

اما سپاهان در پشت پرده به سبک همیشگی با دو ستاره تیم‌های لیگ برتری در نقل و انتقالات نیز به توافق رسیده و به نظر می‌رسد یکی از مهم‌ترین چهره‌های بازار نقل و انتقالات این فصل پیراهن طلایی را به تن خواهد کرد؛ ستاره‌ای که حضورش در سپاهان جنجال‌های بسیاری را برخواهد انگیخت.

همچنین آنها برای جایگزینی یکی از بازیکنان جداشده، یک جوان آینده‌دار به توافق قطعی رسیده و موفق به عقد قرارداد با وی شده‌اند که این خبر نیز امروز و فردا اعلام می‌شود تا هواداران سپاهان آنچنان نگران عملکرد تیم‌شان در فصل نقل و انتقالات نباشند.

سپاهان همچنین با جدایی فرشاد احمدزاده موافقت نکرده و این وینگر باتجربه که مذاکرات جدی با پرسپولیس داشته، فعلا در حالتی بلاتکلیف به سر می‌برد. از جمع بازیکنان سپاهان، جدایی شهریار مغانلو و رامین رضاییان قطعی است و در مورد امید نورافکن و حضورش در ملوان هم هنوز خبر رسمی و جدی منتشر نشده است و سپاهانی‌ها همچنان امیدوارند با بندها و تبصره‌هایی این بازیکن باکیفیت و ملی‌پوش را در اردوی خود نگه دارند و حداقل یک سال دیگر از او استفاده کنند.

سپاهان احتمالا در جریان فصل نقل و انتقالات، یک بازیکن دیگر را نیز به رضایت خود از دست خواهد داد.‌ همچنین حفظ شاکله کلی تیم در فصل گذشته شاید حتی مهم‌تر از خریدهای جدید باشد و البته در صدر همه آنها، توافق ادامه همکاری با ژوزه مورایس است که ظاهرا مذاکرات او با سپاهانی‌ها در مسیر مثبتی پیش می‌رود، اگرچه صحبت از حضور دراگان اسکوچیچ، سرمربی سابق تیم ملی، در سپاهان نیز هست.

دیدگاه‌ها