کد خبر : 2052450 | 13 تیر 1403 ساعت 10:44 | 53.9K بازدید | 54 دیدگاه

خشم سرمربی برزیل: آن از نیمار، این از وینی!

دوریوال جونیور، سرمربی تیم ملی برزیل، از این که وینیسیوس جونیور را هم برای بازی برابر اروگوئه در اختیار ندارد چندان راضی نیست.

خشم سرمربی برزیل: آن از نیمار، این از وینی!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی برزیل صبح امروز به وقت ایران در سومین و آخرین دیدارش از مرحله گروهی رقابت‌های کوپا آمه‌ریکای ۲۰۲۴ روبروی تیم ملی کلمبیا قرار گرفت و دو تیم پس از ۹۰ دقیقه تلاش در نهایت به تساوی ۱-۱ رضایت دادند تا هر دو مجوز حضور در مرحله حذفی این مسابقات را به دست آورده باشند. 

کلمبیا پیش از این در هر دو دیدارش به پیروزی رسیده بود و و به این ترتیب با کسب یک امتیاز از این بازی به عنوان تیم صدرنشین با هفت امتیاز راهی مرحله یک چهارم نهایی کوپا شد، اما تیم ملی برزیل که پیش از این یک پیروزی و یک مساوی داشت با پنج امتیاز در جایگاه دوم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

جونیور دوریوال پس از پایان این بازی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: «ما در جریان این بازی مشکل زیادی برای دور کردن توپ از خط دفاعی داشتیم چون کلمبیا فشار زیادی روی ما وارد کرد. این اتفاقات و افت تیم طبیعی است، اما باید به یاد داشته باشیم که کلمبیا هم ۲۵ بازی است که شکست نخورده است و در سطح بسیار خوبی بازی می‌کند.

2047503

من امیدوار هستم که تیمم همچنان به پیشرفت کردن در نقاط کلیدی ادامه دهد. این اتفاق تنها با تمرین کردن و انجام بازی‌های بیشتر رخ می‌دهد. ما پیش از این توانستیم که چند روزی را برای آماده شدن و حضور در این رقابت‌ها در کنار هم سپری کنیم، اما نیاز به زمان بیشتری داریم تا بتوانیم عملکرد بهتری را در زمین ارائه کنیم.»

او با اشاره به غیبت وینیسیوس جونیور در بازی برابر اروگوئه گفت: «کارت زردی که او گرفت بسیار عجیب بود، چون روی اولین خطای بازی اتفاق افتاد. اما مردم مدام می‌گویند که ما باید بازی کردن بدون ستاره‌های بزرگ را یاد بگیریم و حالا زمان این کار رسیده است. ما در بسیاری از لحظات ستاره‌های بزرگ و مهم را نداشته‌ایم. همین حالا هم نیمار را نداریم. حالا سایر بازیکنان باید خودشان را نشان دهند.»

دیدگاه‌ها