کد خبر : 2052428 | 13 تیر 1403 ساعت 08:30 | 32.3K بازدید | 34 دیدگاه

مرت چنین سیوی کرد: تو اختاپوس هستی یا عنکبوت!

هواداران ترک بعد از سوت پایان بازی سر از پا نمی‌شناختند.

مرت چنین سیوی کرد: تو اختاپوس هستی یا عنکبوت!

به گزارش "ورزش سه"، پیروزی تاریخی ترکیه مقابل اتریش در مرحله یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ تنها با درخشش مرت گونوک، دروازه‌بان تیم، حاصل می‌شد. او با یک حرکت استثنایی و معجزه‌آسا ضربه سر بوامگارتنر در ثانیه‌های پایانی بازی را به کرنر فرستاد.

جالب اینکه توپ برگشتی در شرایطی که گلر تیم اتریش هم خود را به محوطه جریمه بود در سمت راست نصیب یکی از حمله‌وران اتریش شد و در حالی که زمان زیادی هم از وقت اضافه نگذشته بود داور ناگاه سوت پایان را به صدا درآورد تا بازی درست در لحظه حمله آخرین حمله تیم اتریش به پایان برسد و جشنی بزرگ در ورزشگاه لایپزیش و البته کشور ترکیه رقم بخورد.

2049993

بازیکنان ترکیه که می‌دانستند دروازه‌بان تیمشان چه سهمی در این پیروزی دارد مثل دوندگان سرعت به سمت دروازه جنوبی ورزشگاه لایپزیش دویده و مرت را در آغوش گرفتند.

ارتوک گزارشگر شبکه تی‌آرتی در لحظه این سیو با صدای بلند فریاد می‌زد: "تو اختاپوس هستی یا عنکبوت!" او سپس صحبتش را اینطور تمام کرد: "تو فوق‌العاده‌ای مرت، تو استثنایی هستی."

مرت گونوک در مورد این مسابقه گفت: "ممکن است صحبت کردن برایم سخت باشد. پیروزی بسیار خوبی بود. می‌خواهم از همه کسانی که امیدشان را نسبت به ما حفظ کردند تشکر کنم."

2049990
2049991
2049992

دیدگاه‌ها