کد خبر : 2052427 | 13 تیر 1403 ساعت 08:12 | 76K بازدید | 52 دیدگاه

این باشگاه روس بدقول است

پایان بدفرجام انتقالی که مورایس را عصبانی کرد!

بدقولی باشگاه روسی در پرداخت صورتحساب بازیکن جوان سپاهان باعث خشم و عصبانیت مدیران این باشگاه شده است.

پایان بدفرجام انتقالی که مورایس را عصبانی کرد!

به گزارش "ورزش سه"، در دوره تعطیلات نیم فصل، باشگاه سپاهان محمد قربانی، ستاره جوان و ملی‌پوش خود را به تیم اورنبورگ روسیه واگذار کرد. این انتقال در آن زمان یک نقل و انتقال بزرگ و البته رکوردشکن در فوتبال ایران به حساب می‌آمد و سپاهانی‌ها از اینکه توانسته‌اند تنها یک سال پس از میدان دادن به قربانی که با مبلغی نزدیک به سه میلیارد تومان از نساجی خریداری شده بود، او را تبدیل به یک خرید بزرگ میلیون دلاری کنند، بسیار خوشحال بودند.

این چیزی نبود که مدنظر و موردعلاقه ژوزه مورايس، سرمربی سپاهان، باشد و او به‌خاطر از دست دادن یکی از مهم‌ترین بازیکنان تیمش، از تصمیم مدیران سپاهان عصبانی بود، اما سپاهان در نهایت به دلیل مصالح تیمی با این موضوع موافقت کرد تا سپاهان بتواند از این طریق دوباره روی سقف قرارداد خود بازیکن جدیدی را برای نیم فصل دوم به خدمت بگیرد.

2050060

اما نکته جالب اینجاست که صورتحسابی که باشگاه سپاهان برای فروش قربانی به اورنبورگ ارائه کرده، هنوز پرداخت نشده و این باشگاه در انجام تعهدات خود نسبت به باشگاه ایرانی بدقولی مفرط و ناراحت‌کننده‌ای را انجام داده، تا جایی که این مسئله باعث انتشار آن در میان اهالی فوتبال و سلب اعتماد از تیم اورنبورگ شده است.

این همان موضوعی است که مانع از انتقال جواد آقایی‌پور به تیم روسی شد، چراکه استقلال خوزستان سهم خود از فروش این بازیکن را به صورت کامل می‌خواست و حاضر نبود در این زمینه نسیه‌فروشی کند، به خصوص که چک‌های صادرشده از سوی باشگاه روس قرار بود در پاییز و زمستان آینده نقد بشود که با علنی شدن این موضوع، استقلال خوزستان از این معامله عقب کشید و جواد آقایی‌پور از پای پرواز به ایران بازگشت تا پیشنهاد تیم‌های استقلال، پرسپولیس و سپاهان را با نگاه جدی‌تری دنبال کند. گفته می‌شود بهترین پیشنهاد مالی به وی را باشگاه سپاهان به پدیده این فصل فوتبال ایران داده است.

دیدگاه‌ها