کد خبر : 2052424 | 13 تیر 1403 ساعت 07:15 | 19.9K بازدید | 40 دیدگاه

صحنه‌های عجیب یورو: پلیس هواداران را کتک زد!

صحنه‌هایی عجیب از درگیری پلیس با چند هوادار در بازی پرتغال-اسلوونی در فضای مجازی منتشر شده است.

صحنه‌های عجیب یورو: پلیس هواداران را کتک زد!

به گزارش "ورزش سه"، در جریان پیروزی ۲-۰ پرتغال مقابل اسلوونی، تمام نگاه‌ها به کریستیانو رونالدو و اشک‌های احساسی او معطوف بود. اما در کنار زمین، صحنه‌های خشونت‌باری رخ داده که اکنون به کمک ویدئوهایی که توسط روزنامه پرتغالی رکورد منتشر شده‌، افشا شده‌اند.

در این ویدئوها، دیده می‌شود که یک هوادار توسط مأموران امنیتی دستگیر می‌شود و کتک زده می‌شود. در این ویدئو که به وضوح توسط سایر هواداران ضبط شده، ابتدا دو هوادار توسط شش مأمور امنیتی در یکی از چهار تونل کنار ورزشگاه در داخل محوطه نگه داشته می‌شوند.

2049986

یک هوادار روی زمین افتاده و توسط دو مأمور امنیتی ثابت نگه داشته می‌شود. هوادار دیگر توسط چهار مأمور باقی‌مانده به دیوار فشار داده شده و سپس با مشت به سر او ضربه می‌زنند. در نهایت، او به زمین می‌افتد و مأموران دیگری به او نزدیک می‌شوند و او را نگه می‌دارند.

بدتر اینکه وقتی هوادار روی زمین افتاده، به او لگد می‌زنند و ضربات بیشتری به او وارد می‌کنند؛ یکی از مأموران حتی با دویدن به او نزدیک می‌شود و با قدرت او را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهد. هنوز مشخص نیست که چگونه این وضعیت ایجاد شده و هواداران قبلاً چه کاری انجام داده بودند، اما انتظار می‌رود به‌زودی بیانیه‌های رسمی و جزئیات جدیدی در این مورد منتشر شود.

دیدگاه‌ها