کد خبر : 2052408 | 13 تیر 1403 ساعت 05:10 | 71.6K بازدید | 10 دیدگاه

عمرو وردة و یک انتقال دیگر

گزینه جنجالی نکونام سر از یونان درآورد

عمرو وردة که در فصل گذشته تا آستانه حضور در استقلال نیز پیش رفت، به حضورش در لیگ یونان ادامه می‌دهد.

گزینه جنجالی نکونام سر از یونان درآورد

به گزارش "ورزش سه"، عمرو وردة، بازیکن مصری، اعلام کرد که به باشگاه آترومیتوس یونان پیوسته است. این انتقال در دوره نقل و انتقالات جاری و به صورت آزاد انجام شده است.

وردة در حساب رسمی خود در شبکه‌های اجتماعی نوشت: "خوشحالم که انتقال جدیدم به باشگاه آترومیتوس را اعلام کنم... هرگز تسلیم نشوید."

صفحه رسمی باشگاه آترومیتوس در فیسبوک نیز با انتشار پیامی از عمرو وردة استقبال کرد: "خوش آمدی عمرو، از امروز بازیکن تیم ما خواهی بود و در اولین تمرین حاضر خواهی شد تا برای این سال آماده شویم."

به گزارش منابع اختصاصی سایت کوره، عمرو وردة با باشگاه آترومیتوس قرارداد یک‌ساله‌ای امضا کرده و شماره ۷ را برای خود انتخاب کرده است.

2049955

عمرو وردة با انتقال‌های متعدد خود بین چندین باشگاه در فصل قبل، جنجال زیادی را به وجود آورد. او در تابستان سال گذشته، ابتدا از آپولون لیماسول در قبرس جدا شد و سپس در یک قرارداد انتقال آزاد به راجا کازابلانکا مراکش پیوست. اما وردة پس از چند روز قراردادش را فسخ کرد و در شرایطی که گفته می شد راهی استقلال می شود، سر از قبرس درآورد.

او قراردادی را با تیم دوکسای قبرس به امضا رساند ولی به دلیل استفاده از پاسپورت تاریخ انقضا گذشته، در فرودگاه قبرس بازداشت و به مصر دیپورت شد. وردة در ادامه راهی فارکو مصر شد ولی پیش از رسیدن به نقل و انتقالات نیم فصل، به صورت توافقی قراردادش را فسخ کرد.

این بازیکن پس از فسخ قرارداد با فارکو مصر، راهی لیگ یونان شد تا لباس پانسرایکوس را بر تن کند. حالا و با پایان قراردادش با این تیم، به تیم آترومیتوس پیوسته است، باشگاهی که در فصل ۲۰۱۷-۲۰۱۸ نیز در آن بازی کرده بود.

دیدگاه‌ها