کد خبر : 2052395 | 13 تیر 1403 ساعت 00:16 | 36.1K بازدید | 49 دیدگاه

پیام ویژه رونالدو: سه راز موفقیت (عکس)

کریستیانو رونالدو پس از اینکه پرتغال در ضربات پنالتی یورو بر اسلوونی غلبه کرد، پیام همیشگی خود با عنوان «واقعیت» را تکرار کرد.

پیام ویژه رونالدو: سه راز موفقیت (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پنالتی رونالدو در وقت قانونی مهار شد اما پرتغال در ضربات پنالتی موفق شد اسلوونی را شکست دهد. ستاره 39 ساله پرتغال پس از اینکه بازی در 120 دقیقه بدون گل مساوی به پایان رسید، در ضربات پنالتی گلزنی کرد و حالا پس از نفس راحتی عمیق، به شبکه‌های اجتماعی روی آورده تا احساسات خود را منتقل کند.

ستاره سابق رئال مادرید تصویری از «سه جنبه‌ی واقعیت» اثر فیل استوتز، درمانگر مشهور، منتشر کرده است. این سه جنبه عبارتند از: درد، عدم قطعیت و تلاش مداوم. رونالدو در سال‌های اخیر بارها این پیام را در اینستاگرام به اشتراک گذاشته است، از جمله پس از حذف پرتغال از جام جهانی 2022 و فصل بدون جام آن‌ها با النصر در این فصل.

2049929

پرتغال پس از دو پیروزی چشمگیر در یورو، در بازی‌های اخیر عملکرد خوبی نداشته است. آن‌ها ابتدا در آخرین بازی مرحله گروهی با نتیجه 2-0 مغلوب گرجستان شدند و سپس در مرحله یک هشتم نهایی به سختی از سد اسلوونی گذشتند. رونالدو و هم‌تیمی‌هایش برای غلبه بر فرانسه در مرحله یک چهارم نهایی باید عملکرد بهتری ارائه دهند.

تیم ملی پرتغال با رهبری رونالدو روز جمعه شب در ورزشگاه فولکس‌پارک شهر هامبورگ به مصاف فرانسه، تیمی که در فینال یورو 2016 مغلوب کردند، خواهد رفت. برنده این دیدار در مرحله نیمه نهایی با اسپانیا یا میزبان مسابقات، آلمان، روبرو خواهد شد.

دیدگاه‌ها