کد خبر : 2052394 | 13 تیر 1403 ساعت 00:14 | 21.5K بازدید | 28 دیدگاه

تصمیم فاجعه بایرنی‌ها در ۲۰۲۲: ویرتز را نخریدند!

تصمیم اولی هوینس رئیس افتخاری بایرن مونیخ، منجر به این شده که این باشگاه نتواند در سال ۲۰۲۲ فلورین ویرتز را جذب کند!

تصمیم فاجعه بایرنی‌ها در ۲۰۲۲: ویرتز را نخریدند!

به گزارش "ورزش سه"، در تابستان ۲۰۲۲، یولیان ناگلزمان، حسن صالح‌حمیدزیچ و مارکو نپه با ایده‌ی جذب فلورین ویرتز، در حالی که او هنوز در حال بهبودی از مصدومیت رباط صلیبی قدامی بود، به اولی هوینس مراجعه و با او درباره نظرشان صحبت کردند.

برنامه این سه نفر (ناگلزمان، صالح‌حمیدزیچ و نپه) این بود که ویرتز در آینده به همراه جمال موسیالا یک دوره جدید را در بایرن مونیخ آغاز کنند. آنها قصد داشتند ویرتز را در حالی که مصدوم بود جذب کنند تا شاید بتوانند او را با قیمتی کمتر از ارزش واقعی‌اش در آن وضعیت به دست آورند. اما برای این کار نیاز به تایید هیئت مدیره داشتند.

اولی هوینس این برنامه را رد کرد و فقط گفت «نه». هوینس در آن زمان یادآوری کرد که در گذشته لوکاس هرناندز با مبلغ ۸۰ میلیون یورو در حالی که در حال بهبودی از یک مصدومیت جدی زانو بود، به تیم پیوست و پس از آن با مشکلات بسیاری از جمله مصدومیت‌های متعدد دست و پنجه نرم کرد.

2049928

این تصمیم هوینس باعث شد تا برنامه سه‌نفره ناگلزمان، صالح‌حمیدزیچ و نپه برای جذب فلورین ویرتز متوقف شود. ویرتز که به عنوان یکی از بهترین استعدادهای جوان فوتبال آلمان شناخته می‌شود، همچنان در باشگاه بایر لورکوزن باقی ماند و بایرن مونیخ فرصتی طلایی را برای تقویت خط حمله خود از دست داد.

دیدگاه‌ها