کد خبر : 2052392 | 13 تیر 1403 ساعت 03:30 | 12K بازدید | 1 دیدگاه

بازیکنان رومانی پس از حذف از یورو:

ناراحتیم اما سربلند و امیدوار به آینده

بازیکنان رومانی، پس از شکست از هلند و حذف از یورو 2024، نسبت به آینده فوتبال این کشور، ابراز امیدواری کردند.

ناراحتیم اما سربلند و امیدوار به آینده

به گزارش "ورزش سه"، رومانی که در مرحله گروهی عملکرد خوبی داشت، امشب در برابر هلند، نمایش خوبی نداشت و در نهایت با شکست 3-0 از دور یک هشتم نهایی یورو 2024 کنار رفت.

بازیکنان تیم ملی رومانی پس از شکست 3-0 مقابل هلند و حذف از مرحله یک هشتم نهایی یورو 2024، احساسات خود را با سایت "یورو 2024" در میان گذاشتند:

رازن مارین، هافبک رومانی: مارین با ابراز ناراحتی از شکست، بر لزوم تلاش بیشتر برای پیشرفت در تورنمنت‌های آتی تاکید کرد. او شروع خوب تیم در 20 دقیقه ابتدایی و کنترل بازی را نکات مثبت این دیدار دانست اما مصدومیت ماریوس و گل اول هلند را نقطه عطف تغییر روند بازی عنوان کرد. مارین از هواداران پرشور رومانی به خاطر حمایت بی دریغشان قدردانی کرد.

2049923

رادو دراگوشین، مدافع رومانی: دراگوشین ضمن ابراز ناراحتی از حذف زودهنگام، بر احساس غرور به خاطر عملکرد تیم ملی مقابل هلند و کسب تجربه ارزشمند در این تورنمنت تاکید کرد. او با اشاره به هواداران پرشور رومانی در ورزشگاه و خانه، از عدم کسب نتیجه بهتر برای آنها ابراز تاسف کرد، اما اطمینان داد که در آینده نتایج بهتری کسب خواهند کرد. دراگوشین همچنین شانس قهرمانی هلند در یورو 2024 را بالا دانست.

دیدگاه‌ها