کد خبر : 2052389 | 13 تیر 1403 ساعت 03:19 | 10.3K بازدید | 7 دیدگاه

حمله تند مارکیزیو به هواداران یووه: هیچ چیز نمی‌دانید!

کلودیو مارکیزیو به بنر توهین‌آمیز هواداران یوونتوس علیه این بازیکن، پاسخ داد.

حمله تند مارکیزیو به هواداران یووه: هیچ چیز نمی‌دانید!

به گزارش "ورزش سه"، کلودیو مارکیزیو، اسطوره یوونتوس، به شدت به اقدام گروهی از اولتراها که بنری توهین‌آمیز را بر روی ورودی رستورانش قرار دادند، واکنش نشان داد. مارکیزیو در پاسخ گفت: «شما هیچ چیز نمی‌دانید. شما هوادار نیستید.»

این حادثه پس از آن رخ داد که مارکیزیو، که اصالتاً از تورین است، در یک پادکست مدعی شد که تعداد هواداران تورینو در شهر تورین بیشتر از هواداران یوونتوس است، در حالی که هواداران بیانکونری در سراسر ایتالیا یافت می‌شوند.

این اظهارات، که نه جدید بود و نه نادرست، گروهی از اولتراهای یووه را عصبانی کرد و در نهایت بنری بزرگ را بر روی یک رستوران در شهر که مارکیزیو مالک مشترک آن است، قرار دادند.

بنر توهین‌آمیز شامل این جمله بود: «به عنوان بازیکن تو دست‌نشانده باشگاه بودی، به عنوان کارشناس بیکار تو خائن هستی و در زندگی تو یک تکه آشغالی!»

مارکیزیو، که اکنون ۳۸ ساله است و در سال ۲۰۱۹ بازنشسته شد، بیشتر دوران حرفه‌ای خود را در یوونتوس گذرانده و تنها یک دوره کوتاه قرضی در امپولی در فصل ۲۰۰۷-۲۰۰۸ داشت سپس در سال ۲۰۱۸ به زنیت سن پترزبورگ پیوست.

2049916

مارکیزیو در پاسخ به این حادثه گفت: «من در یک پادکست آماری درباره هواداران در برخی از شهرهای ایتالیا اطلاعاتی دادم و امروز صبح با تلفنم که پر از این تصاویر بود بیدار شدم. من الان با شما چهار نفر صحبت می‌کنم، با چهره‌های پوشیده، که با افتخار این بنر را نشان می‌دهید. بدیهی است که هر کس آزاد است نظرات خود را در چارچوب‌های اخلاقی بیان کند. اما نمی‌توانم تحمل کنم که برخی افراد فکر می‌کنند «هوادار» هستند و حق انجام رفتارهایی فراتر از حد را دارند.

چرا فکر می‌کنید حق دارید آن بنر را جلوی رستورانی قرار دهید که من تنها سهامدار آن نیستم؟ چرا فکر می‌کنید افرادی که آنجا کار می‌کنند باید وقت گرانبهای خود را صرف برداشتن آن کنند و کسب و کارهای دیگر اطراف تحت تاثیر این حرکت قرار بگیرند؟ چون در فوتبال همه چیز مجاز است؟ چون هیچ حد و مرزی وجود ندارد؟ من تاکید می‌کنم، حتی از پیام ناراحت نیستم، بلکه از قرار دادن آن جلوی رستوران ناراحتم.»

او افزود: «شما هیچ چیزی نمی‌دانید. شما هیچ ایده‌ای ندارید که من و خانواده‌ام چه فداکاری‌هایی کردیم، کیلومترهایی که به عنوان یک کودک طی کردم تا تمرین کنم و در استان‌های دیگر بازی کنم، نوجوانی‌ای که از دست دادم، دوستی‌هایی که به این دلیل از دست دادم. شما هیچ ایده‌ای ندارید که چه مدت زمان زیادی را نتوانستم با همسر و فرزندانم بگذرانم، زمانی که هرگز نمی‌توانم آن را بازگردانم. شما هیچ چیز از رنجی که با مصدومیت‌ها تحمل کردم و هرگز یک روز هم عقب‌نشینی نکردم، ندارید.

شما نمی‌دانید که گذراندن این زمان کنار هواداران یوونتوس چقدر شگفت‌انگیز بوده است، چرا که شما اصلا هوادار یوونتوس نیستید. آنها واقعی هستند، نه شما.»

دیدگاه‌ها