کد خبر : 2052387 | 12 تیر 1403 ساعت 23:50 | 53.7K بازدید | 69 دیدگاه

ریوالدو:

این بازیکن با آمدن به بارسا به موفقیت‌ می‌رسد

ریوالدو می‌گوید نیکو ویلیامز می‌تواند در بارسلونا به موفقیت‌های بزرگی برسد.

این بازیکن با آمدن به بارسا به موفقیت‌ می‌رسد

به گزارش "ورزش سه"، ریوالدو، اسطوره بارسلونا، در مورد عملکرد خوب نیکو ویلیامز با تیم ملی اسپانیا در یورو ۲۰۲۴ و احتمال پیوستنش به بارسلونا مصاحبه قابل توجهی داشته است و مدعی شده که این بازیکن می‌تواند در پیراهن آبی‌اناری موفق شود.

ریوالدو درباره خوشحالی نیکو ویلیامز و لامینه یامال گفت در بازی با گرجستان که با انتقادهایی مواجه شد، گفت: «آن‌ها باید بتوانند به هر شکلی که می‌خواهند جشن بگیرند، البته با احترام به حریفان. آن‌ها خوب بازی می‌کنند و مثل الگوهای خود می‌رقصند. به جای انتقاد، باید به‌خاطر شخصیت‌شان تشویق شوند.»

ریوالدو همچنین به عملکرد نیکو ویلیامز در این فصل اشاره کرد و افزود: «نیکو با عملکردش در اتلتیک بیلبائو در این فصل به بازیکن برجسته‌ای تبدیل شده و اکنون با تیم ملی اسپانیا در یورو بسیار خوب عمل می‌کند.»

2046872

او در مورد ارزش نیکو ویلیامز گفت: «۵۸ میلیون یورو قیمتی بیش از معقول برای نیکو ویلیامز است. او بازیکن خوبی است اما به‌نظرم باشگاه‌ها می‌توانند با مبلغ کمتری به توافق برسند.»

ریوالدو همچنین به پتانسیل نیکو ویلیامز برای موفقیت در بارسا اشاره کرد و گفت: «نیکو ویلیامز همه چیز‌های لازم برای موفقیت در بارسا را دارد. او می‌تواند در بارسلونا به دستاوردهای بزرگی برسد.»

دیدگاه‌ها