کد خبر : 2052379 | 12 تیر 1403 ساعت 23:20 | 6.6K بازدید | 18 دیدگاه

تیجانی ریندرز:

نشان دادیم هلند هم مدعی قهرمانی یورو است

تیجانی ریندرز می‌گوید هلند در بازی مقابل رومانی نشان داده که یکی از مدعیان قهرمانی یورو ۲۰۲۴ است.

نشان دادیم هلند هم مدعی قهرمانی یورو است

به گزارش ورزش سه، تیجانی ریندرز، هافبک تیم ملی هلند، پس از بازی مقابل رومانی که با پیروزی ۳-۰ شاگردان رونالد کومان و صعود به مرحله یک‌چهارم نهایی همراه بود، در صحبت‌های پس از بازی‌اش درباره برخی نکات صحبت کرد.

ریندرز درباره عملکرد فردی خود گفت: «این همان چیزی است که می‌خواهم در بازی انجام دهم؛ با توپ به جلو حرکت کنم و شوت بزنم. فقط دفعه بعد باید گل بزنم! من یک بازیکن رو به جلو هستم و گاهی با توپ حرکت می‌کنم یا مهاجمان‌مان را در موقعیت مناسب قرار می‌دهم. اینگونه می‌توانم به تیم کمک کنم.»

او همچنین به تاکتیک‌های تیم اشاره کرد و افزود: «ما با یک هافبک اضافی بازی کردیم چون وینگر راست ما به داخل می‌آمد و هدفمان این بود که پاس‌ها را بین خطوط ارسال کنیم. فکر می‌کنم کار خوبی انجام دادیم، چه در میانه میدان و چه با مدافعان مرکزی‌مان و بازیکنانی مثل ناتان آکه.»

ریندرز همچنین درباره واکنش تیم به شکست مقابل اتریش گفت:«پس از آن شکست برابر اتریش، در رختکن صحبت‌هایی داشتیم و امروز می‌خواستیم نشان دهیم که می‌توانیم به چه سطحی برسیم. این بازی یک نمونه خوب از توانایی‌های ما بود و نشان دادیم که ما هم مدعی جام هستیم.»

2049902

دیدگاه‌ها