کد خبر : 2052366 | 12 تیر 1403 ساعت 22:03 | 24.3K بازدید | 21 دیدگاه

اوزونیدوس احتمالا جدا می‌شود

دو گزینه داخلی برای نیمکت یونانی لیگ برتر

سرمربی گل‌گهر از بین مهدی تارتار و مهدی رحمتی مشخص خواهد شد.

دو گزینه داخلی برای نیمکت یونانی لیگ برتر

به گزارش ورزش سه، پس از توافق محرم نویدکیا با مس رفسنجان برای فصل آینده، یک گزینه از جمع مربیان موردنظر گل‌گهر کنار رفت و حالا مدیران باشگاه باید تکلیف جانشین مارینوس اوزونیدوس، سرمربی مشهور یونانی را مشخص کنند.

اوزونیدوس فصل گذشته از فوتبال یونان به لیگ برتر خلیج فارس پیوست تا رویاهای گل‌گهر سیرجان را عملی کند اما بعد از نتایج درخشان اولیه، تیم او افت کرد و در نهایت در جایگاه نهم به کار خود پایان داد.

او برای فصل آینده تحت قرارداد گل‌گهر است اما نتایج ضعیف فصل گذشته باعث شده تا مدیران باشگاه او را کنار بگذارند.

دو گزینه ایرانی سرمربی‌گری گل‌گهر، مهدی تارتار و مهدی رحمتی هستند. تارتار که در حال حاضر باتجربه‌ترین سرمربی شاغل در لیگ برتر ایران محسوب می‌شود، فصل گذشته توانست بهترین رتبه تاریخ ملوان را به دست آورد؛ تجربه و نتایج خوب در سال‌های گذشته او را به گزینه‌ای جذاب برای گل‌گهر تبدیل کرده است.

2002690

مهدی رحمتی نیز در آلومینیوم نتایج بسیار خوبی را کسب کرد و برای هدایت نساجی آسیایی به این تیم رفت اما در قائمشهر نتوانست توانایی خود را نشان دهد.

تصمیم‌گیری نهایی در مورد سرمربی جدید گل‌گهر در چند روز آینده انجام خواهد شد و انتخاب بین دو گزینه ایرانی، چالش اصلی مدیران باشگاه است.

هواداران این باشگاه هم بی‌صبرانه منتظر اعلام رسمی سرمربی جدید هستند و امیدوارند با این تصمیم، تیمشان بتواند فصل آینده نتایج بهتری کسب کند و دوباره به جمع مدعیان بازگردد.

2046812

دیدگاه‌ها