کد خبر : 2052356 | 12 تیر 1403 ساعت 21:21 | 31.4K بازدید | 5 دیدگاه

رئیس پورتو سرنوشت ستاره یورو را مشخص کرد

آندره ویلاش بوآش، رئیس پورتو، تایید کرد که این باشگاه علاقه‌ای به فروش دیوگو کاستا ندارند.

رئیس پورتو سرنوشت ستاره یورو را مشخص کرد

به گزارش "ورزش سه"، بازیکنان پرتغال شب گذشته در ضربات پنالتی اسلوونی را از پیش رو برداشتند و صعود به مرحله یک چهارم نهایی را جشن گرفتند.

عملکرد شاگردان روبرتو مارتینز در مسابقات قهرمانی اروپا باعث شده در نقل و انتقالات تابستانی نام برخی از آن‌ها در میان شایعات پررنگ شود.

آندره ویلاش بوآش، رئیس باشگاه پورتو، ساعتی قبل پس از خروج از دفترش با خبرنگار نشریه آبولا روبه‌رو شد تا درباره آینده دو بازیکن این باشگاه شفاف‌سازی کند.

او درباره احتمال فروش دیوگو کاستا که شب گذشته ستاره پرتغال بود و سه ضربه پنالتی را مهار کرد، گفت: "اول از همه به تیم ملی پرتغال برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی یورو تبریک می‌گویم، امیدواریم آن‌ها ما را به قهرمان برسانند. در مورد دیوگو، او هم شایسته تبریک است، او در تمام بازی و همچنین در ضربات پنالتی درخشید. برای پورتو، او یکی از بازیکنان مهم است و ما هیچ علاقه‌ای به فروش او نداریم. می‌خواهیم او به کار خود ادامه دهد و تا پایان جام ملت‌های اروپا به موفقیت ادامه دهد."

2049849

ویلاش بوآش در مورد فرانسیسکو کونسیسائو و شایعات پیرامون جدایی این بازیکن جوان همچنین گفت: "ما موظف هستیم که مطابق قوانین یوفا به سود و درآمدی برسیم، بنابراین باید در بازار هم در خرید و هم در فروش فعال باشیم. وقتی باشگاهی به ما مراجعه می‌کند، کاملاً از ارزش دارایی‌های خود آگاه هستیم، چیزی که هنوز اتفاق نیفتاده است."

دیدگاه‌ها