کد خبر : 2052352 | 12 تیر 1403 ساعت 20:57 | 80.7K بازدید | 53 دیدگاه

تعجب مدافع اسلوونی از رونالدو: او باورنکردنی است

وانیا درکاسیچ، مدافع اسلوونی، می‌گوید از عملکرد کریستیانو رونالدو در بازی یک هشتم نهایی یورو 2024 غافلگیر شده است.

تعجب مدافع اسلوونی از رونالدو: او باورنکردنی است

به گزارش "ورزش سه"، بازی مرحله یک هشتم نهایی یورو 2024 برای بازیکنان اسلوونی فرصت خوبی بود تا با کریستیانو رونالدو و همبازیانش رو به رو شوند. وانیا درکاسیچ در خط دفاعی کار دشواری داشت و مأمور مهار کریستیانو بود.

درکاسیچ درباره تجربه بازی با پرتغال به نشریه آبولا پرتغال گفت: "تمام این تجربه چیزی است که اگر زنده بمانم آن را به فرزندان و نوه‌هایم خواهم گفت. خاطرات خوب زیادی از این دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا خواهم داشت."

درکاسیچ که تیمش در ضربات پنالتی مقابل پرتغال شکست خورد و از راهیابی به دور یک چهارم نهایی بازماند، از تجربه مهار رونالدو صحبت کرد.

او درمورد بازی مقابل کریستیانو گفت: "آیا سخت‌تر از آن چیزی بود که انتظار داشتم؟ نمی‌دانم، اما انتظار بازی سختی را داشتم. کریستیانو هنوز یک بازیکن بی نظیر است، باورنکردنی است که او در 39 سالگی هنوز بعد از 118 دقیقه بازی در حال دویدن است. فکر می‌کنم این فوق‌العاده است و نشان‌دهنده تلاشی است که او در زمین انجام می‌دهد و به همین دلیل بازی بسیار سختی بود، اما فکر می‌کنم ما عالی کار کردیم."

2049839

او درباره اشک‌های رونالدو پس از مهار ضربه پنالتی‌اش توسط یان اوبلاک گفت: "من آن صحنه را ندیدم چون تمرکزم روی یان اوبلاک و کرنر پس از پنالتی از دست رفته بود. ما خوشحال بودیم که او پنالتی را از دست داد و در آن زمان شانس داشتیم که به بازی برگردیم."

درکاسیچ معتقد است که شاگردان روبرتو مارتینز یکی از مدعیان قهرمانی یورو هستند. او در این باره گفت: "پرتغال تیم بزرگی است و بازیکنان فوق العاده‌ای دارد. من فکر می‌کنم که با کمی شانس آن‌ها می توانند خیلی پیش بروند و قهرمان شوند."

دیدگاه‌ها