کد خبر : 2052339 | 12 تیر 1403 ساعت 19:29 | 16.2K بازدید | 13 دیدگاه

یک احتمال نگران‌کننده درباره میزبانی مهم والیبال ایران

مدیرعامل باشگاه شهداب یزد از احتمال سلب میزبانی جام باشگاه‌های آسیا از شهر یزد خبر داد.

یک احتمال نگران‌کننده درباره میزبانی مهم والیبال ایران

به گزارش "ورزش سه"، تمرینات تیم شهداب یزد برای حضور قدرتمند در لیگ قهرمانان آسیا و فصل آینده لیگ برتر فوتبال ایران آغاز شده است. امیر شرافت، مدیرعامل باشگاه شهداب، در حاشیه مراسم معرفی اعضای جدید تیم شهداب یزد در فصل ۰۴-۱۴۰۳ گفت: هشتم تیرماه هفتمین سالروز تاسیس باشگاه شهداب است که این تاریخ بر حسب اتفاق مصادف شد با شروع تمرینات این تیم؛ این اتفاق را به فال نیک می‌گیریم و خوشحالیم که این اتفاق باعث ایجاد انگیزه بیشتر بین مجموعه تیم خواهد شد.

وی افزود: باشگاه شهداب هفت سال پیش در چنین روز‌هایی شکل گرفت و فعالیت خود را با حمایت مردم و حضور چند هوادار آغاز کرد و روز به روز گسترش داد و امروزه به جایگاهی رسیده است که از تمام ایران و حتی در سطح بین المللی مخاطب و هوادار دارد.

شرافت ادامه داد: دلگرمی حضور هوادران بود که تا به امروز توانستیم این مسیر سخت و طاقت‌فرسا را سپری کنیم و عناوین مختلف قهرمانی را برای ورزش استان و خوشحالی هواداران به ارمغان آوریم.

مدیر عامل باشگاه شهداب یزد عنوان کرد: با وجود تلاش‌های شبانه روزی مجموعه مدیریتی؛ بازیکنان؛ کادر فنی و حمایت مردم شریف استان و با کمترین حمایتی از ارگان یا نهادی امروزه باشگاه شهداب بر فراز قله والیبال ایران ایستاده‌است.

شرافت در خصوص میزبانی از جام باشگاه‌های آسیا ۲۰۲۴ گفت: برای اولین بار در سطح استان میزبان مسابقات والیبال جام باشگاه‌های آسیا هستیم که این میزبانی یک میزبانی تاریخی برای استان و حتی کشور است.

وی خاطر نشان کرد: تا کنون یزد میزبان چنین رویدادی نبوده است؛ اما با کمبود امکانات و زیرساخت‌های فراوانی مواجه هستیم؛ ۱۹ ایراد از مجموعه اختصاصی شهداب که تنها سالن استاندار والیبال شهرستان یزد است گرفته‌اند که رفع معایب آن به تنهایی از توان باشگاه خارج است.

شرافت ادامه داد: تا به امروز اقداماتی برای رفع این نواقص صورت گرفته و مجموعه استان قول حمایت داده اند اما سرعت عملیات عمرانی کُند است؛ قصدم ایجاد حس ناامیدی بین هواداران نیست، اما اگر با همین سرعت بخواهیم پیش برویم ممکن است امتیاز میزبانی از استان یزد سلب شود؛ تاریخ مسابقات قطعی شده و اوایل مرداد ناظرینی از سوی فدراسیون جهانی و ایران برای بازدید از مجموعه حضور پیدا خواهند کرد و اگر ۸۰ درصد موارد رفع نشده باشد امتیاز میزبانی از باشگاه شهداب نه ولی از استان یزد سلب خواهد شد.

1975911

مدیر عامل باشگاه شهداب یزد خاطر نشان کرد: کار بسیار سختی پیش رو داریم اما این کار شدنی است که همت مسئولین را می‌طلبد؛ میزبانی این مسابقات قابل قیاس با هیچ رویدادی نیست؛ امیدوارم این اتفاق فدای لیگ برتری شدن فوتبال استان نشود.

شرافت در خصوص سیاست‌های تیم‌داری باشگاه شهداب گفت: با توجه به هدف‌گذاری‌ای که داشتیم، سال به سال سعی می‌کنیم در کنار بازیکنان با تجربه از بازیکنان پرورش یافته آکادمی خودمان استفاده کنیم، فصل گذشته هیچ کسی باور نداشت که تیم شهداب به فینال مسابقات صعود کند؛ اما تیم ما با بازیکنانی ۲۰ الی ۲۳ ساله و با حمایت مردم در فینال بازی کرد و در نهایت با چند امتیاز اختلاف سومین عنوان قهرمانی پیاپی از دست رفت.

وی در خصوص شرایط فعلی تیم گفت: امروز پنج بازیکن بومی یزدی در تیم داریم که اتفاق بزرگی برای ورزش استان است که پنج بازیکن بومی در سطح لیگ برتر در تیم حضور داشته باشند.

شرافت افزود: بحث تیم‌داری برای یک مجموعه خصوصی با توجه به افزایش زیاد مبلغ قرار داده‌ها و هزینه‌ها واقعا مشکل شده است، اما سعی می‌کنیم تیمی آبرومند را روانه مسابقات کنیم.

وی در خصوص جذب بازیکنان جدید برای رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا گفت: چند بازیکن خارجی جذب کردیم؛ «بردیا سعادت» را به عنوان یار کمکی جذب کردیم، با چند بازیکن مطرح دیگر نیز مذاکراتی انجام داده‌ایم که طی روزهای آینده نتیجه آن قطعی خواهد شد و امیدوارم با حمایت هواداران و مسئولین اتفاقی تاریخی برای تیم شهداب یزد؛ ورزش استان و در نهایت والیبال این مرز و بوم مثل حضور در فینال این رقابت‌ها رقم بخورد.

دیدگاه‌ها