کد خبر : 2052338 | 12 تیر 1403 ساعت 19:23 | 5.2K بازدید | 3 دیدگاه

درخواست ستاره انگلیس از هواداران: ما را تنها نگذارید

جردن پیکفورد، دروازه‌بان انگلیس، از هواداران این تیم درخواست کرد در بازی با سوئیس حمایت ویژه‌ای داشته باشند.

درخواست ستاره انگلیس از هواداران: ما را تنها نگذارید

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال انگلیس در بازی مقابل اسلوونی به طرز عجیبی از شکست و حذف فرار کرد و به مرحله یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ صعود کرد.

شاگردان گرت ساوت‌گیت تا دقایق پایانی نیمه دوم با یک گل عقب افتاده بودند که با قیچی برگردان جود بلینگام بازی را به تساوی کشاند و سپس گلزنی هری کین در وقت‌های اضافی نتیجه را تغییر داد.

دروازه‌بان انگلیس در حاشیه تمرینات آماده‌سازی برای بازی با سوئیس در مرحله یک چهارم نهایی از هواداران درخواست کرد که از آن‌ها حمایت ویژه‌ای داشته باشند.

جردن پیکفورد در مورد گل‌های حساس بلینگام و کین گفت: "شما دو فوق ستاره دارید، جود و هری، که واقعا فوق العاده هستند. جود دوباره با قیچی برگردانی که زد دوباره پسر طلایی ما شد تا ما را در بازی و مسابقات نگه دارد."

2049807

هیجان بالا در آخرین لحظات بازی روی یک مهار توپ ساده؟

به نظرم این نشانه آرامش من در آن لحظه بود. یک واکنش کاملا احساسی بود و می‌دانید که من به عنوان یک بازیکن چقدر با هیجان هستم. من این پیراهن را با غرور می‌پوشم و می‌دانم که نتایج ما چقدر برای هواداران اهمیت دارد.

مواردی که انگلیس برای پیشرفت نیاز دارد؟

ما باید انعطاف‌پذیری نشان دهیم، باید شخصیت خود را نشان دهیم و فقط باید به جنگیدن، باور کردن و تمرین سخت ادامه دهیم. برنامه بازی را درست انجام دهیم و روز شنبه در برابر یک حریف سرسخت، امیدوارم ما تیم بهتری باشیم.

پیام به هواداران انگلیس؟

به ما ایمان داشته باشید. ما با انرژی صددرصد پیش می‌رویم و همیشه صددرصد توان خود را در زمین نشان می‌دهیم. ما به حمایت آن‌ها نیاز داریم چون بخش بزرگی از ما هستند. فضایی که آن‌ها برای ما ایجاد می‌کنند، این مزیت را به ما می‌دهد که با انرژی به مصاف حریفان برویم.

دیدگاه‌ها