کد خبر : 2052331 | 12 تیر 1403 ساعت 18:19 | 30.3K بازدید | 1 دیدگاه

انتقال تقوی و محمدپور به سفیرگفتمان نهایی شد؛

ستاره‌های سرباز در تور پایتخت‌نشین‌ها (عکس)

عرفان محمدپور و امیرحسین تقوی، بازیکنان سرباز و ملی‌پوش تیم امید ایران با پشت‌سر گذاشتن خدمت سربازی در تیم مقاومت البرز به جمع شاگردان زرخانلی اضافه شدند.

ستاره‌های سرباز در تور پایتخت‌نشین‌ها (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سربازهای ملی‌پوش که در فصول اخیر با وجود پیشنهادات تصمیم گرفتند خیلی زود خدمت سربازی را پشت‌سر بگذارند و دو فصل در تیم مقاومت البرز به میدان رفتند، در آخرین روز های نقل و انتقالات پس از مذاکره با مدیران تنها تیم تهرانی در لیگ برتر به سفیر گفتمان تهران پیوستند و با دست رد به مدعیان قهرمانی باری دیگر در انتخاب خود اهالی فوتسال را شگفت زده کردند.

امیرحسین تقوی کاپیتان و عرفان محمدپور بهترین بازیکن تیم ملی زیر 21 سال در قهرمانی کافا از این پس دوران شکوفایی‌شان را در پیراهن سفیرگفتمان دنبال خواهند کرد و با دریافت کارت پایان خدمت، به عنوان بازیکن آزاد به جمع شاگردان زرخانلی اضافه شدند.

2049790
2049791

این دو ملی‌پوش امید جزء ستاره‌های نسل بعدی به شمار می‌روند و پایتخت نشین‌ها با این معامله تا دو فصل دیگر آینده تیمی خود را تضمین کردند.

خط تولید ستاره در فوتسال ایران هرگز متوقف نخواهد شد و در حال حاضر این بازیکنان دهه هشتادی با استعداد ذاتی، تکنیک و قریحه گلزنی می‌توانند راه بزرگان را ادامه بدهند. تقوی در پست فلنگ چپ و محمدپور به عنوان راس برای سفیرگفتمان تهران در فصل جدید توپ خواهند زد.

دیدگاه‌ها