کد خبر : 2052306 | 12 تیر 1403 ساعت 16:06 | 9.6K بازدید | 6 دیدگاه

با اعلام رئیس سرپرست کمیته داوران؛

دو عضو جدید کمیته داوران حکم گرفتند

کمیته داوران فدراسیون فوتبال در دوره پساپرونده فساد وارد فاز جدیدی شده و دقایقی پیش دانیال مرادی از ورود دو عضو جدید که چند هفته‌ای می‌شود کارشان را آغاز کرده‌اند، صحبت کرد.

دو عضو جدید کمیته داوران حکم گرفتند

به گزارش "ورزش‌سه"، بعد از استعفای خداداد افشاریان و حکم سرپرستی دانیال مرادی پس از گذشت چند هفته و اتمام مسابقات در سه رده لیگ برتر، لیگ دسته اول و لیگ دسته دوم فدراسیون فوتبال تصمیم گرفته که سرپرستی کمیته داوران همچنان در اختیار دانیال مرادی باشد. 

پیش‌تر کمیته داوران با خداداد افشاریان، علی خسروی، اسماعیل سفیری و حسین زرگر به کارش ادامه می‌داد، اما این روزها علی جوادی و حسین نیرویار هم به این جمع اضافه شده‌‌اند؛ این موضوعی بود که دانیال مرادی پس از جلسه‌ای که در مرکز ملی فوتبال با حضور مهدی تاج رئیس فدراسیون برگزار شد، خبر آن را به صورت رسمی در شرایطی اعلام کرد که چند هفته‌ای می‌شود علی جوادی و حسین نیرویار کارشان را به عنوان دو عضو جدید آغاز کرده‌اند.

حسین نیرویار دبیر هیئت فوتبال ارومیه است و از داوران قدیمی و ملی به شمار می‌رود. علی جوادی هم عضو تازه وارد و ناشناخته کمیته داوران است که طی سال‌های اخیر در سمت مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران فعالیت کرده و از مدیرانی به شمار می‌رود که با دولت شهید رئیسی روی کار آمده است. 

اما حالا مهم‌ترین وظیفه کمیته داوران طی روزهای آینده انتخاب نفرات برتر برای لیگ برتر و لیگ دسته اول و همچنین معرفی لیست داوران بین‌المللی به فیفا است که باید تصمیمات سرنوشت‌سازی در این زمینه گرفته شود. همچنین آموزش داوران برای گرفتن لایسنس وی ای آر دیگر چالش بزرگ کمیته داوران در روزهای پیش رو به‌شمار می‌رود.

دیدگاه‌ها