کد خبر : 2052295 | 12 تیر 1403 ساعت 15:04 | 28.1K بازدید | 43 دیدگاه

با جدایی امید و میلاد؛

نقطه قوت سپاهان به ضعف تبدیل شد!

با جدایی میلاد زکی‌پور و امید نورافکن حالا نقطه قوت سپاهان می‌تواند در فصل پیش رو به نقطه ضعف این تیم بدل شود.

نقطه قوت سپاهان به ضعف تبدیل شد!

به گزارش "ورزش‌سه"، با پایان فصل و با توجه به قوانین جدیدی که برای بازیکنان لیگ برتری و ملی‌پوش در رابطه با خدمت سربازی وضع شد، برخی بازیکنان نظر امید نورافکن چاره‌ای جز جدایی و پیوستن به تیم‌های نظامی پیدا نکردند و به این ترتیب نورافکن بازیکن ملی پوش سپاهان یکی از نفراتی بود که مجبور شد در پایان فصل راه جدایی در پیش بگیرد و به احتمال زیاد فصل آینده را در ملوان بازی خواهد کرد.

2049739

حالا خبر نگران کننده بعدی برای سپاهان از راه رسیده و میلاد زکی‌پور با انتشار پستی اینستاگرامی از هواداران سپاهان خداحافظی کرد و احتمالا مقصد پیش روی او بازگشت به استقلال خواهد بود.

در این بین سپاهان که طی سال‌های اخیر با حضور امید نورافکن و میلاد زکی‌پور هیچ مشکل و خلایی در پست دفاع چپ نداشت حالا باید خیلی زود برای فصل پیش رو تصمیم بگیرد و یک مدافع چپ به خدمت بگیرد تا در بازی برابر شباب الاهلی که روز 16 مردادماه در اصفهان برگزار می‌شود و دیدار برابر الغرافه (در صورت پیروزی برابر الشباب‌ الاهلی) بتواند عملکرد خوبی داشته باشد و شانس حضور در لیگ نخبگان را هم از دست ندهد. سپاهان همچنین از روزهای پایانی مردادماه لیگ برتر را پیش رو دارد و دیگر فرصتی برای از دست دادن زمان ندارد.

دیدگاه‌ها