کد خبر : 2052240 | 12 تیر 1403 ساعت 10:52 | 6.2K بازدید | 8 دیدگاه

ادعای سرمربی اسلوونی: به بازیکنانم افتخار می‌کنم

ماتیاژ کک، سرمربی تیم ملی اسلوونی، پس از حذف از یورو ۲۰۲۴ از عملکرد بازیکنانش تمجید کرد.

ادعای سرمربی اسلوونی: به بازیکنانم افتخار می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی اسلوونی شب گذشته در چارچوب مسابقات مرحله یک هشتم رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ روبروی تیم ملی پرتغال به میدان رفت و پس از ۱۲۰ دقیقه تلاش در نهایت در ضربات پنالتی برابر این تیم شکست خورد و از صعود به مرحله بعدی این مسابقات بازماند.

این تیم در طول ۹۰ دقیقه وقت قانونی بازی و همچنین وقت‌های اضافه به خوبی توانست برابر حملات تیم ملی پرتغال مقاومت کند اما درخشش دیوگو کاستا در ضربات پنالتی و مهار هر سه ضربه حریف باعث شد که آنها فرصت صعود به مرحله بعدی را از دست بدهند.

2049677

کک پس از پایان این بازی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: «البته که امروز بسیار ناراحت هستیم. صحبت کردن درباره این که این بازیکنان چطور قهرمان ما در زمین بودند می‌تواند ساعت‌ها ادامه داشته باشد و البته که ناراحت کننده است. این بازیکنان هستند که فرهنگ تیم ملی را شکل دادند و این چیزی بود که در اسلوونی نداشتیم.

آنها امروز خودشان را ثابت کردند، حتی بازیکنانی که در این مسابقات در زمین حضور نداشتند. همه حالا ارزش بسیاری برای بازی کردن برای تیم ملی اسلوونی قائل هستند. من کوچک‌ترین شخصیت در این تیم هستیم. باور نمی‌کنید که هدایت چنین تیمی و این که ما می‌توانیم برابر بزرگترین تیم‎‌های اروپا و دنیا بازی کنیم چقدر باعث افتخار است.»

دیدگاه‌ها