کد خبر : 2052218 | 12 تیر 1403 ساعت 09:06 | 11.3K بازدید | 17 دیدگاه

ابراهیم شکوری و مدیرعاملی احتمالی در شمس آذر

مدافع اسبق پرسپولیس که طی سالیان اخیر در بحث مدیریت فعال بوده، یکی از نفراتی است که نامش برای مدیرعاملی شمس آذر در فصل آتی به گوش می‌رسد.

ابراهیم شکوری و مدیرعاملی احتمالی در شمس آذر

به گزارش "ورزش سه"، ابراهیم شکوری مدافع چپ پای اسبق پرسپولیس و سایپا که مدتی به عنوان دبیرکل فدراسیون و در ادامه معاون ورزشی پرسپولیس و همچنین پیکان مشغول به کار بوده و در فدراسیون فوتبال نیز در بخش آموزش فعالیت دارد، اکنون بار دیگر بحث بازگشتش به لیگ برتر داغ شده است.

شکوری که پیش از این به عنوان عضو هیئت مدیره پرسپولیس نیز نامش بعد از جلسه مجمع این باشگاه به میان آمد، در ادامه به شکلی عجیب و در شرایطی که حتی به این بخش ورود نکرد، سرخ‌ها کار خود را با اعضای قدیمی دنبال کردند.

شمس آذر اما اکنون تیمی است که نام ابراهیم شکوری برای مدیرعاملی آن مطرح شده است. تیم قهرمان دو فصل گذشته لیگ آزادگان که در این فصل به لیگ برتر صعود کرده و توانسته با زوج مدیریتی شهاب زندی و سرمربیگری سعید دقیقی شگفتی‌ساز قلمداد شود، در سکوت کار را برای فصل آتی دنبال می‌کند. اما در این میان ابراهیم شکوری نامش برای مدیریت این باشگاه مطرح شده است. از بهرام رضاییان، مدیرعامل فصل گذشته فولاد خوزستان و پارس جنوبی نیز به عنوان دیگر گزینه این سمت یاد می‌شود و این در حالیست که مالک باشگاه که تیمش با شهاب زندی توانسته شرایط خوبی را دنبال کند، همچنان پیگیر وضعیت او برای فصل آتی است و باید دید در نهایت سرنوشت صندلی مدیریت این باشگاه به چه شکل خواهد بود.

دیدگاه‌ها