کد خبر : 2052212 | 12 تیر 1403 ساعت 02:16 | 149.7K بازدید | 166 دیدگاه

گریه دوباره رونالدو: از هواداران عذرخواهی می‌کنم

کریستیانو رونالدو حتی در مصاحبه پس از بازی مقابل اسلوونی هم اشک ریخت و از طرفداران پرتغال عذرخواهی کرد.

گریه دوباره رونالدو: از هواداران عذرخواهی می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو شب عجیبی را در بازی مقابل اسلوونی تجربه کرد. کاپیتان تیم ملی پرتغال شاهد برتری تیمش‌ در ضربات پنالتی بازی مرحله یک هشتم نهایی یورو 2024 بود.

رونالدو در نیمه اول وقت‌های اضافی فرصتی داشتی تا از روی ضربه پنالتی دروازه یان اوبلاک را باز کند اما مغلوب واکنش دیدنی دروازه‌بان حریف شد. او البته موفق شد در ضربات پنالتی یک بار دیگر شانس خود را امتحان کند که این بار ضربه او به گل تبدیل شد.

رونالدو پس از پایان بازی گفت: "غم اولیه و شادی پایانی، این چیزی است که فوتبال به ارمغان می‌آورد، برخی لحظات واقعا غیرقابل توضیح هستند. می‌توانستم پرتغال را پیش بیندازم، اما خوب عمل نکردم، اوبلاک ضربه را مهار کرد، من یک بار هم در طول سال پنالتی از دست ندادم، زمانی که بیشتر از هر زمان به گل کردن پنالتی نیاز داشتم، اوبلاک مهار کرد."

2049626

او درباره صعود به مرحله بعدی با برد در ضربات پنالتی گفت: "این مربوط به احساس غم و اندوه و در عین حال شادی است، اما مهمترین چیز صعود است، تیم شایسته این صعود بود. اسلوونی تقریباً تمام وقت خود را صرف دفاع کرد، پرتغال شایسته تبریک است، به‌خصوص دروازه‌بان ما که سه سیو خوب در ضربات پنالتی انجام داد."

رونالدو در مصاحبه با اسپور تی‌وی دوباره احساساتی شد و اشک ریخت. او با به یادآوری ضربه پنالتی‌ای که از دست داد دوباره صحبت‌هایش را ادامه داد.

رونالدو در حالیکه اشک می‌ریخت گفت: "حتی قوی‌ترین افراد هم روزهای سختی را می‌گذرانند، من انگار از دست رفته بودم و ناراحت بودم چون تیم به من نیاز داشت... نمی‌توانم این کار را انجام دهم، بعداً صحبت می‌کنم، بعداً صحبت می‌کنم."

2049627

رونالدو نتوانست به این مصاحبه ادامه دهد و با گریه از مقابل دوربین دور شد. پس از دقایقی خبرنگار آر‌تی‌پی موفق شد با رونالدو صحبت کند. او در این گفتگو درباره بازی بعدی مقابل فرانسه گفت: "ما یک بازی سخت مقابل فرانسه خواهیم داشت و پا به یک جنگ می‌گذاریم. من همیشه با پوشیدن این پیراهن بهترین تلاشم را خواهم کرد. این کار را تا آخر عمر انجام خواهم داد. 

هرگز از رویارویی با هیچ چیز نترسیدم و هیچ زمان نمی‌شنوید که بگویم تسلیم شده‌ام. این قطعا آخرین یوروی من است اما من تحت تأثیر این موضوع نیستم، من از شوق زیاد متاثر شدم. از هواداران عذرخواهی می‌کنم. همیشه تمام تلاشم را برای این پیراهن خواهم کرد، چه دلم برای آن تنگ شود و چه نه. من باید مسئولیت‌پذیر باشم."

دیدگاه‌ها