کد خبر : 2052199 | 12 تیر 1403 ساعت 06:29 | 20K بازدید | 25 دیدگاه

با وجود اصرار برای نفر دوم نبودن

مطهری شاید دستیار سرمربی خارجی تراکتور

باشگاه تراکتور احتمالا قصد دارد تا حمید مطهری را در کادر فنی تیم خود برای فصل آینده در اختیار داشته باشد.

مطهری شاید دستیار سرمربی خارجی تراکتور

به گزارش ورزش سه، بعد از برکناری پاکو خمس اسپانیایی، حمید مطهری در مقطع پایانی فصل به عنوان سرمربیگری تیم تراکتور رسید که با وجود کنار رفتن از مسابقات جام حذفی، او و تیمش در لیگ برتر نتایج بسیار خوبی گرفتند و از شش مسابقه چهار برد و دو تساوی به دست آوردند.  
با این وجود بعد از مطرح شدن احتمال حضور یک سرمربی خارجی در راس کادر فنی تراکتور برای فصل جدید مسئله جدایی مطهری از این تیم جدی شد. 
اکنون و با وجود منتفی شدن حضور دستیار اول کارگردان سابق زین الدین زیدان در تراکتور، این باشگاه همچنان دنبال پیدا کردن یک گزینه قابل و سرمربی نامدار خارجی است و مدیران این باشگاه اصرار دارند که از مطهری در کنار مربی خارجی خود استفاده کنند. 

با این وجود خود مطهری چندان به این اتفاق راضی نیست و همان طور که قبلا گفته بود فقط دستیار یحیی گل محمدی خواهد بود وگرنه تمایل دارد سرمربی باشد. 

از سوی دیگر یحیی گل محمدی هم برای استفاده از مطهری در کادر فنی فولاد خوزستان به او پیشنهاد داده اما مطهری تا پایان فصل بعد با تراکتور قرارداد دارد و فعلا نتوانسته از این باشگاه جدا شود. 

مطهری غیر از همکاری با مربیانی مثل مجید جلالی، یحیی گل محمدی و امیر قلعه نویی سابقه دستیاری مربی خارجی را هم دارد و در باشگاه راه آهن با ارنی برندس هلندی کار کرده بود.

دیدگاه‌ها