کد خبر : 2052167 | 11 تیر 1403 ساعت 21:56 | 15.5K بازدید | 8 دیدگاه

تفرقه در رختکن ایتالیا: همه از اسپالتی ناراضی هستند!

برخی از بازیکنان ایتالیا از روش‌های تمرینی و تاکتیک‌های لوچانو اسپالتی ناراضی هستند.

تفرقه در رختکن ایتالیا: همه از اسپالتی ناراضی هستند!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایتالیا در یورو ۲۰۲۴ با ناکامی مواجه شد و پس از شکست سنگین مقابل سوئیس از مسابقات حذف شد. تحت مدیریت لوچیانو اسپالتی، آتزوری تنها موفق به پیروزی در یک مسابقه در کل تورنمنت شد و نمایش ناامیدکننده‌ای مقابل سوئیس داشت که سرنوشت‌شان را مهر و موم کرد.

گزارش‌های منتشر شده از سوی روزنامه لا رپوبلیکا نشان می‌دهد که تیم با اختلافات داخلی و نبود اتحاد دست به گریبان بوده است. بخشی از تیم احساس جدایی از اسپالتی و فلسفه فوتبالی او داشتند. این اختلافات به جلسات تمرینی نیز کشیده شد، جایی که چندین بازیکن از دلیل تاکتیک‌ها و روش‌های تمرینی اسپالتی شکایت داشتند.

این وضعیت با نبود یک رهبر قوی در تیم تشدید شد و منجر به تشکیل گروه‌ها و جناح‌های کوچک در رختکن شد. این تفرقه اتحاد تیم را تضعیف کرد و به هرج و مرج کلی کمک کرد.

2049544

برخی از بازیکنان اسپالتی را به خاطر آماده‌سازی ناکافی و کمبود سرعت در سبک بازی تیم، مورد انتقاد قرار دادند. نارضایتی‌هایی نیز از دعوت نیکولو فاجولی وجود داشت که به دلیل افشای دخالت ساندرو تونالی در یک رسوایی شرط‌بندی، توسط برخی به عنوان «خبرچین» تلقی می‌شد و روابط تیمی را بیشتر تحت فشار قرار داد.
 
تصمیمات تاکتیکی نیز نارضایتی‌هایی را به همراه داشت. به‌ویژه برخی از بازیکنان از تغییرات تاکتیکی که تنها دو ساعت قبل از بازی حساس مقابل کرواسی انجام شد، شوکه شدند. همچنین، تعدادی از بازیکنان احساس می‌کردند که از ترکیب اصلی کنار گذاشته شده‌اند که این موضوع به حس نارضایتی و نگرانی در تیم افزوده بود.

دیدگاه‌ها