کد خبر : 2052158 | 11 تیر 1403 ساعت 21:17 | 10.3K بازدید | 14 دیدگاه

رانگنیک: یورو از بازی با ترکیه برای ما شروع می‌شود

رالف رانگنیک، سرمربی اتریش، امیدوار است تیمش با هیجان و اشتیاق بالا در بازی مقابل ترکیه به زمین برود و از هواداران لایپزیش درخواست کرد از آن‌ها در این بازی حمایت کنند.

رانگنیک: یورو از بازی با ترکیه برای ما شروع می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، اتریش یکی از جالب‌ترین نتایج مرحله گروهی یورو 2024 را رقم زد و در گروهی که فرانسه، هلند و لهستان حضور داشتند به عنوان صدرنشین راه دور یک هشتم نهایی شد.

اتریش که در بازی نخست مقابل فرانسه شکست خورد، در دو بازی بعدی به ترتیب لهستان و هلند را از پیش رو برداشت تا با 6 امتیاز در صدر جدول گروه D قرار بگیرد.

رالف رانگنیک، مربی اتریش درباره صعود از مرحله حذفی گفت: "دستیابی به چیزی که اتریش قبلاً هرگز به آن دست نیافته بود، معنی بسیار زیادی دارد. بسیاری از طرفداران انتظار نداشتند که ما از گروه خود صعود کنیم، چه برسد به اینکه در صدر سخت‌ترین گروه رقابت‌ها قرار بگیریم. اینکه ما در جمع 16 تیم مرحله حذفی هستیم تصادفی نیست. اکنون ما اینجا در لایپزیش هستیم، جایی که من 8 سال کار کردم و بسیاری از بازیکنانم در آن بازی کرده‌اند، یا هنوز هم بازی می‌کنند. ما هیجان زده‌ایم و امیدواریم در کنار هواداران اتریش، چند هوادار لایپزیش نیز حضور داشته باشند."

2049525

مقابله با انتظارات از اتریش؟

همه یک چیز را می‌دانند، هیچ‌کس در کمپ تمرینی ما فکر نمی‌کند که به چیزی دست پیدا کرده است. یورو برای ما از بازی مقابل ترکیه آغاز می‌شود. مهم است که یک شروع جدید داشته باشیم چون اکنون در مرحله حذفی هستیم. ما باید در این حالت زندگی کنیم و از همان دقیقه اول از بازی لذت ببریم.

رویارویی با ترکیه؟

ما با تیمی بازی می‌کنیم که هنگام در اختیار داشتن مالکیت توپ قوی است و شور و اشتیاق زیادی را به مسابقات تزریق می‌کند. ما باید خیلی آماده باشیم. باید انرژی خود را که ما را متمایز می‌کند، به زمین بیاوریم. به قلب‌های گرم و مغزهای خونسرد نیاز داریم.

اتریش تا چه مرحله‌ای پیش می‌رود؟

هیچ راه مشخصی برای پیشرفت در یک تورنمنت وجود ندارد. ما باید بازی به بازی آن را پیش ببریم. آنچه ما از خودمان انتظار داریم یک عملکرد قوی است که بر نقاط قوت ما متمرکز است و سپس خواهیم دید که این سفر تا کجا می‌تواند پیش برود.

آنالیز ترکیه؟

ما بازی آن‌ها مقابل چک را زمانی تماشا کردیم که می‌دانستیم ترکیه حریف احتمالی ما خواهد بود. اخراج در آن بازی، جریان مسابقه را تغییر داد و مطمئن نیستم که اگر چک اخراجی نمی‌داد، بازی آنطور پیش می‌رفت.

دیدگاه‌ها