کد خبر : 2052156 | 12 تیر 1403 ساعت 03:58 | 16.7K بازدید | 24 دیدگاه

عطایی: دنبال بمب ترکاندن نیستیم

گلایه از پیشنهادهای نجومی به فوتبالیست‌ها

مدیرعامل باشگاه چادرملو اردکان از بالا رفتن قیمت بازیکنان توسط برخی باشگاه‌ها گلایه کرد.

گلایه از پیشنهادهای نجومی به فوتبالیست‌ها

به گزارش "ورزش سه"، چادرملو اردکان یکی از تیم‌های راه‌یافته به لیگ برتر است که فعالیت‌های خود را برای حضور مقتدرانه در سطح اول فوتبال ایران شروع کرده است. مسئولان چادرملو مشغول تیم بستن و شروع کار خود هستند و در این مسیر به مشکلاتی برخورد کرده‌اند.

علی عطایی مدیرعامل چادرملو درباره وضعیت این تیم قبل از شروع لیگ برتر گفت: همیشه تیم‌هایی که از لیگ یک به لیگ برتر می‌آیند، استراتژی‌شان متفاوت است. چند روز پیش اطلاعیه‌ای را منتشر و اعلام کردیم که شاکله تیم را حفظ خواهیم کرد. حدود 40 درصد از بازیکنان تاثیرگذار ما دو ساله قرارداد داشتند و 4، 5 نفر دیگر هم قرارداد ندارند که در مرحله تمدید قرارداد قرار گرفته‌اند و به زودی اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

او ادامه داد: بخش اصلی قضیه تقویت شاکله اصلی تیم ماست. متاسفانه قیمت‌های پیشنهادی برخی باشگاه‌ها به بازیکنان نجومی است و این به کلیت ورزش ضربه می‌زند. با این حال بر اساس سیاست‌های شرکت و بودجه‌ای که به زودی تصویب می‌شود یارگیری خواهیم کرد.

عطایی در پایان افزود: دنبال بمب ترکاندن و کارهای عجیب و غریب نیستیم. می‌خواهیم تیم همگونی داشته باشیم. شمس آذر در فصل گذشته نمونه خوبی برای این مسئله بود. دنبال اسم‌ها رفتن اصلا خوب نیست و عملکردها مهم است.

دیدگاه‌ها