کد خبر : 2052155 | 12 تیر 1403 ساعت 03:46 | 11.4K بازدید | 2 دیدگاه

مربی احتمالی قایدی و مغانلو: دنبال چالش جدید بودم

ووک رازوویچ در مصاحبه با الریاضیة، از انگیزه‌هایش برای حضور در اتحاد کلباء سخن گفته است.

مربی احتمالی قایدی و مغانلو: دنبال چالش جدید بودم

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته باشگاه اتحاد کلباء از استخدام ووک رازوویچ صربستانی به عنوان سرمربی جدید این تیم و جانشین رسمی فرهاد مجیدی خبر داد. پس از فسخ قرارداد سرمربی سابق استقلال با ببرها، مربی عراقی تیم‌های پایه کلباء، به صورت موقت این تیم را هدایت کرد.

با این حال، باشگاه الفیحاء نسبت به فسخ قرارداد رازوویچ و پیوستنش به اتحاد کلباء واکنش نشان داده و با انتشار اطلاعیه‌ای رسمی، خبر داده که از این سرمربی شکایت خواهد کرد.

با این حال، رازوویچ پیش از اعلام رسمی باشگاه کلباء و انتشار بیانیه الفیحاء، مصاحبه‌ای با روزنامه الریاضیة عربستان انجام داده است. این سرمربی صربستانی 51 ساله همچنین دلایلش برای پایان دادن به سه فصل در لیگ عربستان را ذکر کرده است.

رازوویچ در مصاحبه‌ای با "الریاضیة" گفت: «به دلیل تمایل شخصی خود و جستجوی چالشی جدید، الفيحاء را ترک کردم. در این تیم لحظات زیبایی را گذراندم و هیچ دلیل دیگری برای ترک این باشگاه وجود ندارد. من با این تیم به یک دستاورد فوق‌العاده یعنی قهرمانی در جام پادشاهی رسیدم.»

او ادامه داد: «پس از سه فصل فوق‌العاده، احساس کردم نیاز به چالش‌های جدید دارم. شرایط مرا مجبور به ترک نکرد، بلکه این تصمیم کاملاً شخصی بود.»

رازوویچ درباره رقابت در لیگ روشن عربستان در فصل جدید افزود: «فکر می‌کنم رقابت در لیگ روشن قوی‌تر از فصل گذشته خواهد بود. با توجه به قدرت باشگاه‌ها، این لیگ قوی‌تر و دشوارتر خواهد شد.»

او در پایان گفت: «از مدیریت و هواداران الفيحاء به خاطر محبت و تقدیرشان تشکر می‌کنم و برای آن‌ها در فصل‌های آینده آرزوی موفقیت دارم.»

باشگاه اتحاد کلباء امارات اعلام کرد که با ووک رازوویچ برای مدت دو فصل قرارداد امضا کرده است. الفيحاء در تابستان ۲۰۲۱ با رازویچ قرارداد بست و او در ۱۱۲ بازی، هدایت تیم سعوید را برعهده داشت که در ۳۷ بازی پیروز، در ۳۱ بازی شکست و در ۴۴ بازی به تساوی رسید. کسب قهرمانی در جام حذفی عربستان در فصل ۲۰۲۱، زمانی که توانست الهلال را در ضربات پنالتی شکست دهد، بهترین دستاورد این سرمربی با الفيحاء بود.

در صورتی که مهدی قایدی در اتحاد کلباء ماندگار شود و همچنین اگر شهریار مغانلو راهی این تیم شود، ووک رازوویچ هدایت این دو ستاره ایرانی را برعهده خواهد داشت.

دیدگاه‌ها