کد خبر : 2052149 | 11 تیر 1403 ساعت 20:24 | 11.3K بازدید | 13 دیدگاه

سرمربی رومانی:

گول شکست هلند مقابل اتریش را نمی‌خوریم

ادوارد یوردانسکو، سرمربی رومانی، امیدوار است تیمش با شکست هلند به یک چهارم نهایی یورو 2024 صعود کند.

گول شکست هلند مقابل اتریش را نمی‌خوریم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال رومانی یکی از تیم‌های شگفت انگیز یورو 2024 بوده که پس از برتری 3-0 مقابل اوکراین در اولین بازی دور گروهی، مقابل بلژیک 2-0 شکست خورد و در آخرین بازی هم به تساوی 1-1 برابر اسلواکی رسید تا به عنوان تیم اول گروه E به مرحله حذفی راه پیدا کند.

رومانی در دور یک هشتم نهایی یورو مقابل تیم ملی هلند قرار بگیرد. ادواردو یوردانسکو ابراز امیدواری می‌کند که تیمش با بهترین فرم ممکن مقابل هلند شانسش را صعود به یک چهارم نهایی امتحان کند.

ادوارد یوردانسکو، سرمربی رومانی، در نشست خبری پیش از بازی درمورد قدرت هلند گفت: "اگر مقابل تیمی بازی می‌کنید که تجربه و قدرت زیادی دارد، آماده هستید تا همه توان خود را به کار بگیرید. هیچ دیداری آسانی نیست، به خصوص دیداری که می‌تواند شما را به یک چهارم نهایی برساند. هلند فردا شانس زیادی برای برد خواهد داشت. آن‌ها بازیکنان باورنکردنی دارند، اما ما هم نقاط قوت خود را داریم."

2049514

تقلید از دستاوردهای رومانی در جام جهانی 1994؟

آنچه در آن جام جهانی رقم خورد، فوق العاده بود. من در آن تیم بودم اما تیمی که الان داریم یک گروه متفاوت است. می‌دانیم که فردا باید به بهترین حالت ممکن نزدیک شویم تا نتیجه خوبی بگیریم. گول نحوه بازی هلند مقابل اتریش را نمی‌خوریم.

انتخاب جانشین نیکوسور بانکوی محروم؟

ما چند گزینه‌ داریم. ما باید بعد از تمرین با کادرم در این مورد تصمیم بگیریم. مهم است که چه کسی بازی می‌کند اما مهم‌تر این است که آن بازیکن چه کمکی به تیم می‌کند. تا قبل در بازی بهترین تصمیم را خواهیم گرفت.

احتمال صعود به مرحله یک چهارم نهایی؟

رسیدن به یک چهارم نهایی فوق العاده خواهد بود. بیان آن با کلمات سخت است. مهم این است که ما قوی، منظم، هماهنگ و قاطع باشیم، در این صورت ممکن است به این مرحله راه پیدا کنیم.

دیدگاه‌ها