کد خبر : 2052144 | 11 تیر 1403 ساعت 19:51 | 7.4K بازدید | 3 دیدگاه

کری ستاره هلند برای مدافعان رومانی!

کودی خاکپو، مهاجم هلند، به اشتباهات تیم رونالد کومان در مرحله گروهی اعتراف کرد و انتظار دارد در مرحله یک هشتم نهایی مقابل رومانی نبرد سختی داشته باشند.

کری ستاره هلند برای مدافعان رومانی!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال هلند در مرحله گروهی یورو 2024 عملکردی دور از انتظاری داشت و در بازی پایانی مقابل اتریش هم با نتیجه 3-2 شکست خورد. هلند در‌ این بازی دو بار بازی را به تساوی کشاند اما با گل مارسل سابیتزر در نهایت شکست خورد.

هلند رقابت‌ها را با برد 2-1 مقابل لهستان شروع کرد اما در دومین دیدار مقابل فرانسه به تساوی بدون گل دست پیدا کرد. شکست مقابل اتریش آن‌ها را با 4 امتیاز در رده سوم قرار داد تا در دور حذفی حریف رومانی شوند.

کودی خاکپو، مهاجم هلند، در نشست خبری بازی فردا با اشاره به نتیجه بازی گذشته گفت: "همه ما می‌دانیم که باید پیشرفت کنیم. ما در مورد آن صحبت کردیم و برای پیشرفت تمرین کردیم. حالا کار واقعی شروع می‌شود. همه از آن آگاه هستند. باید این را روز سه شنبه ثابت کنیم. ناراحتی هواداران قابل درک است، بعضی اوقات ما خیلی خوب بازی نکردیم."

2049506

او با کری خوانی برای خط دفاعی حریف درمورد رویارویی فردا اضافه کرد: "من باید کار را برای مدافعان حریف بسیار سخت کنم. باید آن‌ها را در موقعیت‌های تک به تک شکست بدهم. نبرد سختی خواهد بود. مشتاقانه منتظر آن هستم. ما باید از ثانیه اول بازی را خوب شروع کنیم. ما این هفته خوب تمرین کردیم و از قبل برنامه خوبی را ترسیم کرده‌ایم."

مهاجم لیورپول‌ به نتیجه بازی گذشته اشاره کرد و امیدوار است که چنین نتیجه‌ای تکرار نشود: "باور نمی‌کردم که نتیجه بازی آنطور رقم بخورد و همه پس از آن بازی ناامید و ناراحت شدند. اکنون به بازی بعدی فکر می‌کنیم تا اشتباهات خود را جبران کنیم."

او از هواداران درخواست کرد که در این بازی آن‌ها را تنها نگذارند: "می‌دانم که هواداران ما پس از بازی اتریش مانند ما، خیلی ناراحت شدند. اما فردا دوباره به زمین می‌رویم و به حمایت کامل آن‌ها نیاز داریم. تمام تلاش خود را خواهیم کرد و همه توان خود را در زمین می‌گذاریم، امیدوارم با یک برد باعث افتخار آن‌ها شویم."

دیدگاه‌ها