کد خبر : 2052130 | 11 تیر 1403 ساعت 18:39 | 4.8K بازدید | 2 دیدگاه

رونمایی از تمبر پارالمپيک با یک‌ تصویر خاطره‌انگیز

از تمبر یادبود کسب مقام دومی ایران در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو ۲۰۲۲ رونمایی شد.

رونمایی از تمبر پارالمپيک با یک‌ تصویر خاطره‌انگیز

به گزارش "ورزش سه"، عصر روز دوشنبه ۱۱ تیرماه با حضور محمود لیائی معاون وزیر ارتباطات و مدیرعامل شرکت ملی پست، مریم کاظمی‌پور معاون وزیر ورزش و جوانان در امور توسعه ورزش بانوان، غفور کارگری رئیس کمیته ملی پارالمپیک، سیدمحمدپولادگر سرپرست کاروان ایران در بازی‌های پارالمپیک پاریس و جمعی از رؤسای فدراسیون‌های ورزشی از تمبر یادبود کسب مقام دومی ایران در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو ۲۰۲۲ رونمایی شد.

ویدئو: 346653

این تمبر یادبود در حاشیه مراسم گردهمایی کاروان اعزامی جمهوری اسلامی ایران به بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس، رونمایی و ممهور به مهر شرکت ملی پست شد.

تمبر یادبود کسب مقام دومی بازی‌های پاراآسیایی هانگژو ۲۰۲۲ با تیراژ ۶۰ هزار قطعه و با تکنیک گرافیک کامپیوتری توسط عبدالامیر صراف‌زادگان و مهناز طاهری طراحی شده است.

2049486

در این تمبر از تصویر ساره جوانمردی عضو تیم ملی پاراتیراندازی در مراسم اهدای مدال نقره بازی‌های پاراآسیایی هانگژو ۲۰۲۲ به همراه فرزند ۳ ماهه‌اش استفاده شده که مورد توجه رسانه‌های داخلی و خارجی قرار گرفت.

کاروان اعزامی جمهوری اسلامی ایران با نام "فرزندان ایران" در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو ۲۰۲۲ در رده‌بندی تیمی با ۱۳۱ مدال برای نخستین بار در رده دوم آسیا قرار گرفت.

دیدگاه‌ها