کد خبر : 2052088 | 11 تیر 1403 ساعت 14:38 | 38.5K بازدید | 41 دیدگاه

تلاش مسئولان چادرملو برای میزبانی در شهید نصیری

صدای یزدی‌ها بلند شد: حق‌مان را بدهید

مسئولان باشگاه چادرملو اردکان در صدد هستند ورزشگاه شهید نصیری یزد را آماده میزبانی از لیگ برتر کنند.

صدای یزدی‌ها بلند شد: حق‌مان را بدهید

به گزارش "ورزش سه"، چادرملو اردکان که به تازگی جواز حضور در لیگ برتر را به دست آورده، قبل از ورود به مسابقات با یک دغدغه مهم مواجه شده است. مسئولان سازمان لیگ در بررسی شرایط ورزشگاه شهید نصیری یزد ایرادهای زیادی را به این ورزشگاه وارد آوردند و تا زمان برطرف شدن مشکلات اجازه میزبانی از چادرملو در یزد را نمی‌دهند.

در این رابطه نام ورزشگاه‌هایی نظیر رفسنجان و فولادشهر هم برای میزبانی چادرملو به میان اما مسئولان چادرملو اعتقاد دارند باید در شهر یزد میزبان باشند و زیر بار میزبانی در شهر دیگری نمی‌روند.

علی عطایی مدیرعامل باشگاه چادرملو در این خصوص گفت: ورزشگاه نصیری در سطح لیگ یک استاندارد است و دو سال در این ورزشگاه گذراندیم. با توجه به بازدیدهای نمایندگان سازمان لیگ ایرادهایی گرفته شده و از فدراسیون و سازمان لیگ خواستیم این ایرادها را اولویت‌بندی کنند تا ما بتوانیم ایرادها را برطرف کنیم و در شروع لیگ برتر میزبان باشیم.

او ادامه داد: شور و اشتیاقی که در استان یزد به واسطه صعود چادرملو ایجاد شده بسیار مهم است و از سازمان لیگ و فدراسیون خواهش می‌کنم کمک کنند تا خدای ناکرده مردم استان یزد و شهر اردکان از نشاط اجتماعی محروم نشوند.

عطایی در پایان افزود: قرار است با برآورد هزینه‌های تعمیرات بخشی را شرکت چادرملو تامین کند و بخشی را هم استانداری بپردازد. نظر اول و آخرمان برای میزبانی شهید نصیری یزد است چراکه حضور هواداران در اولین تجربه لیگ برتری مهم است و واقعا به ورزشگاه جایگزین فکر هم نکردیم.

دیدگاه‌ها