کد خبر : 2052069 | 11 تیر 1403 ساعت 13:26 | 11.4K بازدید | 36 دیدگاه

دوئل بزرگ: جشن در اسپانیا، هراس در آلمان!

روزنامه‌های ورزشی سراسر اروپا به رویارویی اسپانیا و آلمان در مرحله یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ واکنش نشان دادند.

دوئل بزرگ: جشن در اسپانیا، هراس در آلمان!

به گزارش "ورزش سه"، پیروزی تیم ملی اسپانیا برابر تیم ملی گرجستان در بازی شب گذشته مرحله یک هشتم رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ به این معناست که این تیم باید در مرحله یک چهارم نهایی که روز جمعه برگزار خواهد شد در اشتوتگارت روبروی تیم ملی آلمان به میدان برود.

لوئیس دلا فوئنته پس از پایان بازی شب گذشته درباره دیدار برابر آلمان به خبرنگاران گفت: «ما برابر یک قدرت فوتبالی به میدان خواهیم رفت که بازیکنان بزرگی دارد و با نظم بسیاری بازی می‌کند. ما با حریفی بزرگ روبرو خواهیم شد. بازی بعدی می‌توانست در فینال برگزار شود.»

دنی اولمو هم منتظر این رویای است و در این باره اظهار داشت: «این بازی بسیار خاص خواهد بود. من دوستانی در تیم ملی آلمان دارم و در سطح باشگاهی هم در این کشور بازی می‌کنم. این رویارویی بدون شک برای من بسیار خاص و هیجان‌انگیز است.»

روزنامه‌ اسپانیایی آ.اس درباره این بازی نوشت: «آلمان به دردسر خواهد افتاد. اسپانیا توانست با چهار گل از رودری، رویز، ویلیامز و اولمو به پیروزی برسد و منتظر دیدار با میزبان است تا راهی نیمه نهایی شود.»

روزنامه مارکا نوشت: «جشن در اسپانیا... و آلمان در هراس!»

2049252

موندو دیپورتیوو نوشت: «اسپانیا واکنش درخشانی نشان داد و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد.»

در انگلیس هم روزنامه سان به این رویارویی پرداخت: «بازیکنان اسپانیا از شوک اولیه عبور کردند و با ارائه نمایشی بی‌رحمانه در نیمه دوم توانستند رویای تیم شگفتی‎‌ساز یورو ۲۰۲۴ را از بین ببرند.»

اتلتیک اضافه کرد: «اسپانیا ۴-۱ گرجستان. دوباره نمایشی درخشان با گل تماشایی ویلیامز باعث شد که گرجی‌های هیجان‌زده به خانه بروند.»

دیلی میل نوشت: «اسپانیا در مرحله بعد با چالش بزرگ‌تری روبرو خواهد بود. بازی مرحله یک چهارم نهایی که جمعه شب برگزار خواهد شد احتمالا فینال این تورنمنت است، حتی با این که نام دیگری به خود دارد.»

بلیک در سوئیس درباره این بازی نوشت: «اسپانیا برابر گرجستان به مشکل خورد اما در نهایت یک پیروزی مطمئن را در کلن به دست آورد و منتظر بازی مرحله یک چهارم نهایی برابر آلمان است.»

استاندارد در اتریش هم نوشت: «اسپانیا با پیروزی ۱-۴ به رویای گرجستان پایان داد و حریف آلمان شد.»

دیدگاه‌ها