کد خبر : 2052065 | 11 تیر 1403 ساعت 13:22 | 18.8K بازدید | 4 دیدگاه

نمی‌دانم این شایعات از کجا می‌آیند؛

تاکید نکیسا: رحمتی دوستم، ربیعی سرمربی!

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن درباره وضعیت سرمربی این تیم برای فصل جدید توضیحاتی ارائه داد.

تاکید نکیسا: رحمتی دوستم، ربیعی سرمربی!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال ذوب‌آهن در فصل اخیر جایگاه پنجم جدول لیگ برتر را به دست آورد و این عملکرد موجب شده تا مدیرعامل این باشگاه تاکید به ادامه همکاری با محمد ربیعی داشته باشد و شایعاتی مبنی بر حضور سیدمهدی رحمتی در این تیم را رد کند.

نیما نکیسا، مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در حاشیه انتخابات فدراسیون دو و میدانی در جمع خبرنگاران حاضر شد و پیرامون آخرین وضعیت این تیم عنوان کرد: در لیگ بیست و چهارم مثل لیگ بیست و سوم با آقای ربیعی ادامه خواهیم داد و شایعاتی که وجود داشت، درست نیست. تمام تلاش ما این است تا مثل سال قبل تیمی بی‌حاشیه و کم‌حاشیه ببندیم که بار فنی بالایی داشته باشد.

او در واکنش به شایعه حضور مهدی رحمتی در ذوب‌آهن ابراز کرد: همیشه شفاف صحبت کردم و غیر شفاف حرفی را نزدم. آقای رحمتی دوست عزیز و هم پستی سابقم است که از دوستان بسیار نازنین من به حساب می‌آید ولی ما با آقای ربیعی قرارداد دو ساله داریم و رفاقت خیلی خوبی بین ما هست.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن یادآور شد: سال گذشته لطف خداوند شامل حال این رفاقت درون سازمانی ما شد و خوشبختانه توانستیم در روز آخر لیگ برتر به مقامی برسیم که همه خوشحال شویم. ما با آقای ربیعی ادامه خواهیم داد و هیچ مشکلی وجود ندارد. آقای رحمتی سرمایه ملی و عزیز ما است ولی واقعا نمی‌دانم این قضیه از کجا مطرح شد ولی صحبتی با ایشان صورت نگرفت.

دیدگاه‌ها