کد خبر : 2052058 | 11 تیر 1403 ساعت 13:06 | 7.4K بازدید | 14 دیدگاه

اوزونیدیس ابقا می‌شود؟

احتمال دارد سرمربی گل‌گهر هم خارجی باشد

احتمال ابقای سرمربی یونانی در گل‌گهر سیرجان و ادامه همکاری با او وجود دارد.

احتمال دارد سرمربی گل‌گهر هم خارجی باشد

به گزارش "ورزش سه"، گل‌گهر سیرجان یکی از تیم‌هایی است که هنوز سرمربی خود برای فصل جدید را انتخاب نکرده است. مسئولان این باشگاه در روزهای گذشته جلسات متعددی را برای انتخاب سرمربی جدید برگزار کردند و به جمع‌بندی‌هایی دست یافتند اما هنوز نتیجه نهایی اعلام نشده است.

گفته می‌شود مسئولان گل‌گهر دو گزینه ایرانی برای نیمکت خود دارند که یکی از آنها محرم نویدکیا است. سرمربی مس رفسنجان اگرچه قراردادی با این باشگاه ندارد اما خودش علاقه‌مند است در جمع نارنجی‌پوشان بماند و شب گذشته هم نشستی در این خصوص با رئیس شرکت مس ایران داشت.

از سوی دیگر گل‌گهری‌ها زیاد هم نمی‌توانند زمان را از دست بدهند و منتظر محرم نویدکیا و روشن شدن تکلیفش با مس باشند و به همین خاطر پلن‌های دیگر را نیز بررسی می‌کنند.

گزینه خارجی گل‌گهر هم مارینوس اوزونیدیس یونانی است که یک فصل در این تیم کار کرد و رتبه نهم را از آن تیمش کرد. این سرمربی یونانی یک فصل دیگر به صورت مشروط قرارداد دارد و با توجه به شرایط موجود بعید نیست که مسئولان گل‌گهر به سراغ تمدید با اوزونیدیس بروند و بار دیگر این سرمربی را به عنوان نفر اول نیمکت خود برگزینند.

با این تفاسیر به نظر می‌رسد در آینده‌ای نزدیک تکلیف نیمکت گل‌گهر مشخص شود و باید دید در نهایت چه کسی هدایت این تیم را برعهده بگیرد.

دیدگاه‌ها