کد خبر : 2052050 | 11 تیر 1403 ساعت 12:36 | 10.2K بازدید | 13 دیدگاه

گروه مرگ به عربستان انگیزه می‌دهد

ستاره سابق الهلال معتقد است تیم ملی عربستان با وجود اینکه در گروه سختی قرار دارد، از شانس بالایی برای صعود به جام جهانی برخوردار است.

گروه مرگ به عربستان انگیزه می‌دهد

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی عربستان در گروه سوم مرحله سوم رقابت‌های انتخابی جام جهانی 2026 قرار گرفته و برای صعود به این رقابت‌ها باید با ژاپن، استرالیا، بحرین، چین و اندونزی رقابت‌ کند.

سلطان السعود، ستاره سابق فوتبال عربستان، در این باره گفت: این گروه قوی‌ترین گروه محسوب می‌شود، اما شانس تیم برای صعود مستقیم به تیم اول یا دوم بسیار بالاست.

وی ادامه داد: حضور تیم ملی عربستان، ژاپن و استرالیا در یک گروه برای سومین بار متوالی، انگیزه‌بخش خواهد بود. آنها در مسابقات مقدماتی قبل اعتماد به نفس زیادی به ما دادند.

السعود با اشاره به عملکرد عربستان در دو دوره گذشته مسابقات مقدماتی عنوان کرد: در دوره قبل تیم عربستان بالاتر از ژاپن و استرالیا در صدر گروه قرار گرفت و در مسابقات مقدماتی 2018 هم با یک امتیاز اختلاف نسبت به ژاپن در رتبه دوم قرار گرفتیم.

او ادامه داد: البته در سطح فنی، تیم ملی عربستان با مربیگری مانچینی همچنان از سبک بازی و تغییر وظایف و پست برخی از بازیکنان رنج می‌برد که برجسته‌ترین آنها سالم الدوساری است، هرچند که او همیشه بازیکن قدرتمندی است.

دیدگاه‌ها