کد خبر : 2052043 | 11 تیر 1403 ساعت 12:16 | 19.1K بازدید | 7 دیدگاه

آمار قابل تامل و هشدار به استقلال:

ستاره‌ای از بوسنی در لیگ برتر ندرخشیده است!

حضور همزمان دو بازیکن اهل بوسنی از نکات عجیب نقل و انتقالات استقلال بوده است.

ستاره‌ای از بوسنی در لیگ برتر ندرخشیده است!

به گزارش "ورزش سه"، در صورت حضور دو بازیکن اهل بوسنی که مدنظر باشگاه استقلال قرار دارند تعداد بازیکنان این کشور که در لیگ ایران به میدان رفتند به عدد 18 خواهد رسید و باید دید آنها می‌توانند عملکرد متفاوتی نسبت به هموطنان خود داشته باشند یا همان روند ناموفق قبلی پیش گرفته خواهد شد!

سنیاد ایبریچیچ – سپاهان، راتکو دوجیکوویچ – سایپا تهران، معمر سوراکا – پیکان تهران، سمیر بکریچ – مس کرمان, فجرسپاسی شیراز، آلن باشیک – ملوان انزلی، ملادن بارتولویچ – فولاد خوزستان، نناد تیمکوف - برق شیراز، امیر اوباچا – پاس همدان، راه‌آهن تهران، فاروق ایهتی جاروویچ – پاس همدان، تومیسلاو استانیچ – ملوان انزلی، آلمیر تولیا – صبای قم، فواد صالحویچ – ابومسلم مشهد، ایوان ساورجس – ابومسلم مشهد، آلن آودیچ – صبای قم، برق شیراز، مارینکو ماچکیچ – صبای قم و اینس مسانوویچ – برق شیراز بازیکنانی بودند که در با ملیت بوسنی در لیگ ایران حضور پیدا کردند و عملکرد چندان موفقی نداشتند.

علمکرد این بازیکنان به شکلی بود که هواداران فوتبال شاید بازی‌های هیچکدام از این بازیکنان را در خاطر نداشته باشند  و مهره‌های درخشان و تاثیرگذاری در فوتبال ایران نبودند، طولانی‌ترین زمان حضور در اختیار آلن باشیک مدافع بلندقامت تیم ملوان است که 4 فصل برای این تیم به میدان رفت.

2049376

حضور همزمان دو بازیکن اهل بوسنی در ترکیب استقلال آن هم در شرایطی که این تیم می‌تواند از منتظر محمد در هافبک دفاعی و هافبک راست استفاده کند و با حضور این دو بازیکن علاوه بر منتظر محمد باید یک بازیکن از بین یامگا و بلانکو هم خارج شود عجیب خواهد بود.

حضور دو بازیکن اهل بوسنی به صورت همزمان در استقلال اتفاقی را  تداعی می‌کند که در باشگاه پرسپولیس رقم خورده بود، حضور اوکراینی‌های کاملا معمولی به صورت همزمان در ترکیب پرسپولیس که در حد و اندازه این تیم نبودند.

باید دید نقل و انتقال استقلال به چه شکل پیش خواهد رفت و تکلیف حضور این دو بازیکن اهل بوسنی به چه شکل پیش خواهد رفت، استقلال تاکنون بازیکنی از این کشور در اختیار نداشته و احتمال دارد در لیگ بیست و چهارم دو بازیکن همزمان از این کشور در اختیار داشته باشد!

دیدگاه‌ها