کد خبر : 2052022 | 11 تیر 1403 ساعت 11:01 | 12K بازدید | 6 دیدگاه

یوکی ایشیکاوا و جایزه جذابی که از دستش پرید!

یوکی ایشیکاوا می‌توانست جایزه ارزشمندترین بازیکن لیگ ملت‌های والیبال را از آن خود کند.

یوکی ایشیکاوا و جایزه جذابی که از دستش پرید!

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از نفس‌گیرترین فینال‌های لیگ ملت‌های والیبال، تیم ملی ژاپن با حضور درخشان خود تا آستانه قهرمانی پیش رفت، اما در نهایت با نتیجه‌ای تلخ مغلوب تیم ملی فرانسه شد. یوکی ایشیکاوا، فوق ستاره والیبال ژاپن که بسیاری از کارشناسان او را بهترین بازیکن حال حاضر دنیا می‌دانند، یکی از چهره‌های بارز این مسابقه بود.

ایشیکاوا که در طول تورنمنت نقش مهمی در صعود ژاپن به فینال ایفا کرده بود، در بازی نهایی نیز بهترین بازیکن تیمش بود و موفق به کسب ۱۷ امتیاز شد. با این حال، شکست سامورایی‌ها در مقابل فرانسه باعث شد نه تنها قهرمانی از دست برود، بلکه عنوان ارزشمندترین بازیکن مسابقات نیز به او نرسد. این عنوان در نهایت به آنتوان بریزارد، پاسور تیم ملی والیبال فرانسه، رسید. البته ایشیکاوا به عنوان یکی از بهترین دریافت کننده‌های لیگ ملت‌ها انتخاب شد.

او که امید زیادی به کسب این دو عنوان مهم داشت، حالا باید به آینده نگاه کند و برای موفقیت‌های بعدی تلاش کند. با وجود این شکست، عملکرد درخشان ایشیکاوا در این دوره از مسابقات همواره در یادها خواهد ماند و او همچنان یکی از ستارگان بی‌بدیل دنیای والیبال است.

دیدگاه‌ها