کد خبر : 2052021 | 11 تیر 1403 ساعت 10:59 | 52.7K بازدید | 82 دیدگاه

گزارش مارکا از آینده دروازه‌بان ایرانی

امیر دوباره در اسپانیا، لالیگا دو به جای پرسپولیس!

روزنامه مارکا مدعی شد که امیر عابدزاده از سه تیم اسپانیایی و باشگاه‌هایی در پرتغال و عربستان پیشنهاد دریافت کرده ضمن اینکه یک تیم ایرانی با پیشنهاد مالی قابل توجه، در تلاش برای جذب این گلر 31 سال هستند.

امیر دوباره در اسپانیا، لالیگا دو به جای پرسپولیس!

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته بود که باشگاه ماریتیمو به صورت رسمی از جدایی امیر عابدزاده خبر داد. گلر ایرانی که با جدایی از پونفرادینا به تیم سابقش در پرتغال بازگشته بود، امیدوار بود تا بتواند با ماریتیمو به لیگا صعود کند ولی آنها به بدبیاری و با وجود امتیاز برابر با تیم سوم جدول، نتوانستند راهی دیدار پلی آف شوند.

با پایان فصل در پرتغال، عابدزاده از ماریتیمو جدا شد و با توجه به وضعیت نامشخص علیرضا بیرانوند در پرسپولیس، خیلی‌ها گمان می‌کردند که عابدزاده به تیم سابقش در ایران بازگردد اما حالا روزنامه معتبر و معروف مارکا، از پیشنهادات جدید برای گلر ایرانی خبر داده است.

مارکا ادعا کرده که سه تیم در دسته دوم اسپانیا خواستار جذب عابدزاده هستند ضمن اینکه استوریل در پرتغال، باشگاهی در عربستان و یک تیم ایرانی با پیشنهادی قابل توجه، به دنبال جذب این دروازه‌بان باتجربه هستند.

2049328

در گزارش مارکا آمده است:

چندین باشگاه از دسته دوم اسپانیا به دنبال جذب دروازه‌بان ایرانی، امیر عابدزاده، هستند. این دروازه‌بان که سابقه بازی در تیم پونفرادینا را دارد، ممکن است به اسپانیا بازگردد و اکنون در رادار تیم‌های میراندس، الدنسه و آلباسته قرار دارد.

امیر عابدزاده، دروازه‌بان 31 ساله و ملی‌پوش ایرانی، در دو فصل حضور خود در پونفرادینا، یعنی فصل‌های 2021/22 و 2022/23، نامی برای خود در اسپانیا دست و پا کرد. او پس از یک فصل موفق در تیم ماریتیمو از دسته دوم پرتغال، که همان تیمی است که پونفرادینا او را از آن جذب کرد، اکنون مورد توجه چندین تیم اسپانیایی قرار دارد.

امیر تنها از دسته دوم اسپانیا پیشنهاد ندارد. او همچنین مورد توجه باشگاه استوریل از دسته اول پرتغال قرار دارد و پیشنهادی برای تمدید قرارداد با ماریتیمو نیز دریافت کرده است، تیمی که او در فصل جاری 17 بازی برای آن انجام داده و در 9 بازی موفق به بسته نگه‌داشتن دروازه خود شده است.

2043257

علاوه بر این، امیر عابدزاده پیشنهاداتی از عربستان سعودی و یک پیشنهاد مالی قابل توجه از ایران دارد. با این حال، منابع نزدیک به دروازه‌بان اعلام کرده‌اند که او ترجیح می‌دهد قبل از اتخاذ هر تصمیمی در مورد آینده‌اش، به اروپا، و به‌ویژه اسپانیا، فکر کند.

امیر عابدزاده تجربه بین‌المللی گسترده‌ای دارد. او 11 بازی ملی برای تیم ملی ایران انجام داده و در جام جهانی 2022 قطر شرکت کرده است. همچنین، او در تیم‌های پایه برنتفورد و تاتنهام هاتسپر حضور داشته و دوران حرفه‌ای خود را در کشورهای مختلف از جمله بریتانیا، ایالات متحده، ایران، پرتغال و اسپانیا گذرانده است.

دیدگاه‌ها