کد خبر : 2052017 | 11 تیر 1403 ساعت 10:38 | 22.1K بازدید | 19 دیدگاه

دلیل پاک شدن پست بارسلونا: خشم هواداران!

عصبانیت هواداران باعث پاک شدن پست مربوط به اتمام قرارداد ژوائو فلیکس و ژوائو کانسلو با باشگاه بارسلونا شده است.

دلیل پاک شدن پست بارسلونا: خشم هواداران!

به گزارش "ورزش سه"، فلیکس و کانسلو در آخرین روز از پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته با قراردادی قرضی و یک ساله به بارسلونا پیوستند و خیلی زود توانستند به دو بازیکن موثر برای این تیم تبدیل شوند اما روز گذشته قراردادشان با این باشگاه به صورت رسمی به پایان رسید و تکلیف آنها برای فصل بعد هنوز مشخص نیست.

باشگاه بارسلونا با توجه به رسمی قدیمی و همیشگی روز گذشته پستی را درباره پایان مهلت قرارداد این دو ستاره پرتغالی منتشر کرد که باعث شد شایعاتی در این باره شکل بگیرد که آنها دیگر تمایلی به همکاری با این دو بازیکن ندارند و به نوعی با آنها خداحافظی کرده‌اند.

1954586

این موضوع عصبانیت شدید هواداران بارسا را به همراه داشت که انتقادهای تندی را از وضعیت مدیریت این باشگاه مطرح کردند چون معتقد بودند که شرایط این تیم در پنجره نقل و انتقالات تابستانی به هیچ وجه مشخص نیست و تصمیمات اشتباه مدیریت بارسا باعث شده است که شرایط برای این تیم بسیار سخت شود.

کار تا جایی پیش رفت که باشگاه بارسلونا مجبور به پاک کردن این دو پست شد و فابریتزیو رومانو تایید کرده است که دلیل پاک شدن این پست‌ها عصبانیت شدید هواداران این تیم بوده است چون فلیکس و کانسلو در برنامه فصل آینده بارسا جا دارند و آنها تصمیم گرفتند که به حواشی و ناراحتی هواداران بیش از این دامن نزنند.

دیدگاه‌ها