کد خبر : 2052016 | 11 تیر 1403 ساعت 11:41 | 49.8K بازدید | 73 دیدگاه

کوسه‌ها آماده شکار نیکو

اسپانیا به این دو نفر می‌بالد: زوج در حال انقراض!

اسپانیا در چپ و راست فاز تهاجمی دو وینگر انفجاری و دریبل زن دارد، گونه‌ای که در فوتبال امروز در حال انقراض است.

اسپانیا به این دو نفر می‌بالد: زوج در حال انقراض!

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از آاس، پس از کشمکش و رنج بردن در نیمه اول، نیکو ویلیامز و لامین یامال در 45 دقیقه دوم بازی با گرجستان شروع به رقصیدن زیر باران کلن کردند. 

اسپانیا جلو افتاده بود و بعد از گل دوم، با توجه به اینکه بازی به نفع اسپانیا پیش می‌رفت، آنها با اعتماد به نفس بیشتر، انگار که رها شده باشند، باعث شدند هواداران بیش از پیش لذت ببرند. 

2049287

همه چیز با گل سوم اسپانیا توسط نیکو شروع شد. ستاره اتلتیک توپ را در زمین خودی گرفت، بدون توقف جلو رفت و مانند بزرگان کار را تمام کرد. روی نیمکت، ویویان بعد از گل نیکو گفت: «چه گل خوشگلی». 

نیکو و لامین زمین‌ را در اختیار خودشان گرفته بودند و یکی از چپ و دیگری از راست موقعیت می‌ساختند. این دو باهم 10 موقعیت گل ساختند (شش موقعیت برای بازیکن بارسا؛ چهار موقعیت برای نیکو) و تا سیزده بار بازیکنان مقابل را دریبل زدند. 

هواداران اسپانیا حق دارند که از ظهور این زوج تهاجمی جدید سر از پا نشاسند. اسپانیا دوباره وینگرهایی انفجاری دارد با قدرت دریبلینگ استثنایی. گونه‌ای در حال انقراض به گفته بسیاری از کارشناسان اما اکنون تیم ملی اسپانیا می‌تواند به آن ببالد و به دلیل سن اندک این دو بازیکن، آینده آنهاست. آنها البته نه آینده که حال را نیز به نام خود نوشته‌اند.

2049288

همچنین شب بسیار خاصی برای نیکو بود. روی سکوهای مونگردورف، برادرش اینیاکی و اعضای خانواده‌اش نیز حضور داشتند و همچنین نماینده او، فلیکس تینتا. 

بله، روزهای شلوغی برای نیکو است که اخیراً قراردادش را با اتلتیک تمدید کرد، اما با بند فسخ 58 میلیون یورویی که او را برای تمام کوسه‌های بزرگ فوتبال اروپا در دسترس می‌کند. حوسا نیکو ولی به یورو است و بعد از آن، دشوار است تصور کنیم او در باسک به فوتبالش ادامه خواهد داد.

دیدگاه‌ها